Poort voor handvaardigheid.. Ideeën?

Ik moet een poort ontwerpen voor handvaardigheid, die poort moet ergens heen, bijv naar snoepjesland, dan maak je een poort vol snoepjes. Dus de poort heeft de thema van de bestemming.
Maar hier komt mijn vraag: Ik heb geen idee wat voor poort ik moet maken… Snoepjesland heeft iemand anders al, en je mag geen hemel of hel doen, dat vindt onze lerares niet origineel…
Dus eigenlijk heb ik ideeën nodig!

PS ik hou van tekenen & sws mode (ontwerpen)

naar mode- of kledingparadijs? (een poort met allemaal getekende kledingstukken (en schoenen))
naar blingblingland? (een poort met veel glitter en nepedelstenen)

het beloofde land (appelboom, slang,etc) wolkenland, dierenrijk. Dit hebben wij ook ooit moeten maken met handvaardigheid!

Dromenland (Denk aal wolkjes, etc)

haha misschien zitten we wel op dezelfde school

Zomerland, een poort met van die bloemenranken er om heen, een grote zon er boven maken.
En wat Toverkaars zegt, dromenland is ook erg leuk.

poort naar de onderwaterwereld, een hoepel met parels etc.
poort naar het land van de zeven zonden
poort naar de toekomst?
poort naar het verleden?

kun je niet iets “jugendstil” achtigs doen? dat vind ik vaak echt héél mooi, en dan kun je de poort eigenlijk overal naar toe maken, het paradijs, iets feeërigs/elferigs, iets dromerigs … ik vind die stijl écht prachtig.

wauw goede ideeën mensen :slightly_smiling_face:

Maak anders een woordweb. :wink:

Wat komt er bij jou in je op als je het over een poort hebt?

waar woon je? wij hadden dezelfde opdracht?

0 zoiets hebben wij ook gedaan, alleen dan was het van de oorlog naar de vrede, toen hebben we de dozen aan de ene kant beschilderd met oorlogsdingen en ongelukken etc. en de andere kant met positieve en vrolijke dingen