Pony zelf bijknippen

Hebben jullie misschien tips voor het bijknippen van je eigen pony? Ik heb een schuine pony en ik heb het een keer geprobeerd, en dat kon er mee door, maar het was niet héél goed gedaan.

Ik vind het namelijk zo’n onzin dat ik bij de kapper gewoon 18 euro moet betalen voor het bijpunten van m’n pony, omdat de rest van m’n haar nog niet hoeft…

Ik zou het niet doen.
Zo wel: Goede kappersschaar en zorgen dat je haar goed nat is.
Beter laat je het een vriendin/je moeder doen, want zij kunnen beter zien of je je hoofd wel recht houdt en ze dan goed knippen.

ik knip het zelf ook bij…
ik heb een goede kapper schaar en kam… en dan doe ik het altijd iets langer dan ik wil, omdat het ook nog korter word als je haar droogt…

Ik knip het zelf ook bij :’).

Ik doe het voor 3 euro bij de kapper gewoon.

Ik knipte altijd zelf mijn rechte pony bij. Als je iedere keer een klein stukje doet, kan er weinig misgaan. je ziet zelf wel wanneer er niks meer af moet, als je het gewoon voorzichtig en dus in kleine stukjes doet. :slightly_smiling_face:

Ja, da’s natuurlijk beter, jammer dat onze kapper het volle bedrag vraagt, afzetter :’)

Ik doe het ook altijd. Sinds ik een kapperschaar bij de Hema heb gescoord gaat het heel goed.

Sorry, maar ik kan me echt niet inhouden: Je kan niet bijknippen, alleen maar afknippen. :’)

Bij Cosmo kon je je pony gratis laten (bij)knippen. Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar als je er een in de buurt hebt :wink:

Alles bij elkaar houden je pony en knippen maar.

Zo moeilijk is dat niet, toen ik nog een pony had deed ik het altijd zelf.
Gewoon goed in de spiegel kijken, je haar goed vast houden en niet te beginnen om te kort af te knippen.
Oh en een goede kappersschaar is een goede investering, ook voor de volgende keren dus;)

Het kan best zelf.

niet knippen wanneer het nat is of rekening houden met het feit dat wanneer het opdroogt het korter is.

steeds kleine stukjes er vanaf en kijken goe het is

ik doe ook altijd mijn schaar zegmaar een kwart slag draaien [zodat de punt van de schaar en de uiteinden van je pony ‘tegenover’ elkaar staan] en dan wat knippen. zo wordt het uiteinde van je pony niet zo strak. Als je begrijpt wat ik bedoel xD

ik heb het vaak gedaan, ook naar rechte pony en het is nooit mislukt, dus je kunt het vast wel!
succes

hahaha ik deed het vroeger ook altijd. gooood memories.

ik dacht wel dat je best je pony droog laat om hem wat bij te knippen…
want anders ga je snel te veel afknippen. Ik doe het ook bij mezelf, en ik doe ook gewoon kleine stukjes per keer. Het is niet perfect maar ah ja , zo weer geld gespaard!

http://www.girlscene.nl/b…r/zelf_je_pony_bijknippen