Hoi, ik heb al ruim 3 jaar een schuine pony naar dezelfde kant. Maar ik stoor er me de laatste tijd aan dan er een pluk niet helemaal mooi wil blijven zitten waardoor er een spleet tussen mn schuine pony op mn voorhoofd zit. Als ik het een beetje naar achter doe blijft het wel aan dezelfde kan als de rest van mn pony, maar gewoon naar voren niet. Met een speldje slapen werkt niet, ik beweeg zo in mn slaap, dat blijft gewoon niet zitten.
hhaha toen ik de titel las dacht ik dat je het over een een paard had.
(zie dit maar als een up)
ik ken het, heb m’n pony altijd naar de zijkant maar een plukje valt altijd naar voor.
misschien dat haarlak helpt
Denk dat je er weinig wat aan kunt doen ?
Wat ik doe is mijn pony fohnen in de tegenovergestelde richting, en dan stijlen en dan weer terug aan de kant waar ik em normaal heb!
Zo heeft tie wat volume en hij zit super mooi, vind ik
Hahah dacht ik ook :’)
Misschien haarlak, gel of wax ofzo gebruiken? Ik zou het ook niet weten, sorry.
Ik ga even verder op dit account (het was mijn vraag), ik dacht dat ik op deze ingelogd was, maar ik zat op de verkeerde browser.
En nee haarlak werkt niet goed, het wordt hard, maar blijft niet op zn plaats wax is gewoon heel vet en gel gaat hem helemaal niet worden
Heb je niet gewoon een kruin op die plaats waardoor het haar anders blijft vallen? Of heb je het niet altijd gehad? ^^
ik ben expert :’) ik heb een ongelofelijke kruin. Föhnen helpt bij mij ook niet omdat ik daarna ga slapen (anders duurt het 3 uur voordat mijn haar droog is in de ochtend) Toen heb ik de perfecte oplossing ontdekt: die hippiehaarbandjes. Ik heb er gewoon een paar hele goedkope 1 euro voor een 6/pack ofzo, ze hoeven ook niet mooi te zijn. Doe er eentje in zoals je een haarband of diadeem zou doen, en schuif hem wat naar voren zodat hij je pony platdrukt. verschuif hem wel om de zoveel minuten anders krijg je een deuk in je pony!
haarlak?
mahaa ik ook xd
Doe je dit als je haar nat is?
Het heeft geholpen van dat bandje!
Ik heb dat ook en ik ga dat van dat bandje ook eens proberen (: