Pony wegwerken

Ik heb nu al 4 jaar een rechte pony, en ik vind het nu niet meer zo leuk. Iemand misschien een idee hoe je een pony snel bij je andere haar laat ‘aansluiten’? Ik heb het al geprobeerd met wat haarspray naar achter te kammen, maar het ziet er nogal vettig uit dan. Laten groeien duurt ook weer zo lang…

doe het dan met een schuifspeldje naar achter tot het aangegroeid is :grinning:

Dat is wel een goed idee, maar mijn haar is nogal zwaar waardoor het vaak terugvalt met schuifspeldje en al ;p

En met zo’n grotere haarspeld zegmaar?

Inderdaad, maak een LC-vlechtje :grinning:.

schuifspeldje naar achter, of vlechtje idd.

maar een vlechtje kan niet echt met een rechte pony, tenzij je een mega voorhoofd hebt ;p. gewoon een steviger klipje, & dan geen schuifklipje, maar wel zo’n platte, weet even niet hoe die heet…

ik heb gewoon een middenscheiding gemaakt en dan die plukjes mee laten groeien met mn haar, in het begin als het er heel raar uitziet zou ik het inderdaad of naar achter doen of doe een haarband ofzo (wel een dikke dan) in waar je je pony onder kan verstoppen

Soms gaat de mijne vanzelf mee met mijn haar als hij niet wil zitten, dus sorry xD

Ik werk hem altijd weg met een pouf, vlechtje, haarband, schuifspeldje etc.

Ik had ook nog gezien dat iemand een schuine scheiding maakte,
dan het lange haar van achter naar zij over haar voorhoofd schoof om dan een schuine pony te maken. Dan zat haar rechte pony eronder verstopt. :slightly_smiling_face:
Dit lukte mij alleen nog niet…

Ik ben mijn pony nu aan het laten groeien. Ik doe het nou met een haarklipje naar achter:

http://i47.tinypic.com/a0ulpu.jpg

Dus niet met zo’n plat schuifspeldje, dan gaat het niet terugvallen zeg maar of hoe je het ook wilt noemen. :stuck_out_tongue:

ik heb een zijscheiding er in gemaakt, en ben het er aan het laten uitgroeien
in het begin zag het er wel silly uit, maar het word al snel weer langer hoor

Ik deed het toen gewoon opzij en gebruikte wat haarspray om het op z’n plek te houden.

ik zou nou niet eidere dag haarspray insprayen, da’s niet goed voor je har en op je 40e ben je een patricia paayXD
ik zou met clipjes proberen, haarband?

Uhh. Gewoon je pony niet meer bijknippen dan is ie zo aangegroeid hoor… Duurt misschien 2 maanden en dan kan je er al behoorlijk wat mee.

ik denk dat je gewoon met speltjes naar achter moet doen totdat het wat langer is? of een haarband dat kan ook!

je pony in tweeën delen naar links en rechts en dan zo blijven borstelen.

invlechten…