Pony verbergen

Weten jullie hoe ik dat op een mooie manier voor elkaar krijg? het komt tot net boven mijn ogen maar ik ben het zat en wil het liefst geen pony meer. En als ik een zij scheiding maak wil het niet zo blijven zitten

Met een clipje naar achteren/schuin…

Gewoon zo houden, bedekt je ‘kaalgeplukte’ wenkbrauwen

^ Ik wil het niet zo houden ? Waarom reageer je ook eigenlijk -.-

care?

Omdat jij een topic opent en om advies vraagt.

haarbandje en wachten tot het lang genoeg is dat je meer kan.

ik heb precies hetzelfde en precies nu;)
wat ik doe is met een klepje naar boven, ziet er niet uit want ik heb al 10 jaar pony dusik heb van die kleine haartjes en niet in de klep gaan, maar ik doe het nog steeds want een tijdje geduld en rond zomaar mooi haar. zoe zie ik het.

verder een haalband gaat beter, maar dat staat mij niet mooi misschien jou wel.

wat ook een optie is :savonds je haar nat maken en dan een schuin vlecht van je pony en strak haarband en dat ochtend is die pony hopelijk voor een dag goed.

suuces

bam, in your face.

Dit kon je net zo goed in 1 van je andere topics vragen. Dan had je waarschijnlijk ook andere reacties gekregen :’)

Waarom laat iedereen een pony knippen en krijgt er later spijt van, laat hem dan in de eerste instantie gewoon niet knippen, en als je hem niet meer wil moet je maar genoegen nemen met gordijntjes met een recht scheiding, of het gewoon naar achter doen,.

^ Dat denk ik ook soms, haha. Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik de enige ben die hem gewoon rustig uit heeft laten groeien zonder te klagen etc. :").

Ot: je kunt er niet echt iets aan doen denk ik, gewoon wachten.