Pony uit laten groeien of niet?

Sinds 1 of 2 maanden heb ik een schuine pony. Hiervoor heb ik een jaartje of ehh… 10 lang haar met middenscheiding gehad :stuck_out_tongue: nu ben ik er toch weer aan het denken om mijn pony weer uit te laten groeien. Maar ik heb wel veel goede reacties gekregen op mijn schuine pony, maar ik twijfel af en toe gewoon of mijn oude kapsel niet toch leuker was.
Dus wat vinden jullie leuker? Mijn oude kapsel, of zoals het nu is?

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/426105_10151493171686221_769555559_n.jpg

Nu, met schuine pony

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/295353_10151426164156221_1272129746_n.jpg

Mijn oude kapsel :slightly_smiling_face:

En wat als je gewoon een middenweg kiest, geen schuine pony, geen middenscheiding maar een schuine scheiding zonder echt een lok?

Ja dat zou ik wel kunnen proberen, maar ik denk wel dat het dan erg voor mijn gezicht gaat vallen. Maar goed, als ik mijn pony uit laat groeien kom ik vanzelf wel op het punt wat jij bedoelt :slightly_smiling_face:. Dus dan zou ik het dan wel zien.

Ten eerste: Je bent echt een mooi meisje, geloof me!
Ten tweede: Je kan inderdaad een schuine scheiding proberen, als het voor je gezicht valt misschien de andere kant proberen? Ik heb ook een schuine scheiding aan mijn linkerkant want aan mijn rechterkant valt het voor mijn gezicht. En het is jou keus wat je wilt, je bent met ze allebei mooi.

Succes.

Die schuine pony staat je wel echt prachtig!

ik vind zonder pony mooier.

Ik heb dat al een hele poos en dat hangt inderdaad wel voor mijn gezicht als ik het niet wegveeg maar meestal doe ik gewoon mijn voorste plukjes naar achteren!

Dat is geheel persoonlijk. Ik vind je op de tweede foto wel wat ouder lijken, kan niet zeggen of dat door het kapsel komt of niet, maar misschien…?
Ik vind je met schuine pony trouwens geweldig staan.

@ xEEE. dankje! erg lief! :slightly_smiling_face: toen ik het ging laten knippen hadden we wel ook de andere kant geprobeerd, maar het viel zo toch beter. En daarbij hadden we ook voor deze kant gekozen omdat het dan voor mijn luie oog valt. Anders zie ik echt weinig als het voor mijn goede oog zou komen te vallen :stuck_out_tongue: dus ik denk niet dat de andere kant een optie is.

bedankt voor jullie lieve reacties!

Schuine pony staat je wel mooi, maar ik vind zonder toch wat leuker. Is wel persoonlijk denk ik.

Middenscheiding staat je beter.

Ik vind een middenscheiding toch iets leuker staan :3

lol ik dacht aan een pony als in paard :’’)

Zonder pony vind ik leuker staan en het lijkt ook alsof je daar wat ouder bent :stuck_out_tongue:

Ja haha! Nou ja als een schuine scheiding niet lukt, is je haar van nu ook goed hoor. Het hoeft niet persé, want zo ben je ook mooi. ;p.