pony te kort geknipt

Ik heb net mijn pony geknipt volgens het artikeltje dat erover staat op girlscene. Maar ik vind mijn pony toch te kort geworden, iemand tips?

wachten tot het weer bijgegroeid is:’)

maar als het echt te kort is dan zit er niks anders op dan een mutsje ofzo eroverheen of het wegsteken met speldjes tot het weer op goede lengte is…

je kan er niets meer aan doen denk ik … ?

je kan er wel wat mee doen dat het niet opvalt gel mousse hairspray
haar speld nee maar je kan er wel wat mee want mij pony is ook korter vandaar

tja, je kan het er niet bijknippen

oh dus als jij gel mouse haarspray in je pony doet word ie opeens langer of mooier ? :’)
sorry :’)

idd… pony naar achter klippen? en wachten tot het weer aangegroeid is?

even een tijdje naar achter dragen, totdat je vind dat het weer een goede lengte is. (:

Volgens mij snap je het niet helemaal, ze bedoelt dat je je pony naar achteren kan doen met gel, mousse of haarspray, dat het zegmaar op je hoofd vastzit.

Afwachten.

je pony groeit snel dus gewoon ff w8en. maar heb je hem nat of droog geknipt?

Gewoon even wachten tot ie op lengte is

T groeit inderdaad bestsnel, over 2 dagen ben je het soieso gewend en valt het al minder op. Mijn kapper had het ook eens veelste kort gedaan dus ik heb daar toen ook een weekje meegelopen hier wat tips:
-Een dikke haarband indoen, zo’n harde zegmaar, dit drukt je pony wat naar beneden en daardoor lijkt die langer, en het trekt de aandacht weg
-je pony stijle, lijkt die langer door.
-je haar in een leuke knot, dan valt het ook minder op.
-als je een beetje een scheiding hebt, die de andere kant op doen, zodat de wat langere plukken meer in je gezicht vallen, als je je pony nu een beetje opzij doet ziet het er al heel anders uit.
-zo’n afzakmutsje dragen

Het is een beetje een kwestie van je haar een beetje rommelig dragen en uitproberen.

Misschien je pony stijlen misschien? Als hij nog niet helemaal stijl is iig.

-

naar achteren dragen of stijlen indd.

XD dat heb ik ook zovaak gehad

draag het naar achter
als het daarvoor de kort is
moet je het stijlen

Dat zou ik niet doen, dan lijkt je haar ontzettend smerig (is het eigenlijk ook).

Droog, maar toen werd hij scheef, dus moest ik hem wel korter knippen