pony nemen?

helphelp,
ik heb een kruin,
en mijn haar zit de laatste tijd helemaal niet,
vindik.
nu wilde ik dus misschien een rechte pony nemen.
maar die kruin zit er ook.
de kapster zei dat het wel ging lukken. maar dat ze niet kon garanderen dat het mooi wordt. dus ik heb maandag een afspraak staan.
moet ik het wel doen? of niet?
en hoelang ben je daar 's ochtends mee bezig!?
ik weet dat hier al eerder een onderwerp over is geplaatst. maar, die zijn al heeel oud.
xx

Je kan ook een schuine pony nemen?
Ik heb zelf ook een kruin en een rechte pony gehad, ging prima maar op een gegeven moment kwam de kruin er wel weer doorheen. Met een beetje spray kan je dit nog wel verbergen.

Hm,
ik ben er best wel lang mee bezig,
maar ik heb een pony en dan heel lang slag haar,
dus eigenlijk ben ik langer bezig met me lange haar te stijlen dan me pony.
Licht eraan, met je pony ben je zo klaar…
Ik zou het gewoon doen,
heb het 2 weken geleden ook laten doen en ben er echt blij mee! (:

Een meisje in mijn klas heeft dat ook, een rechte pony met een kruin. Bij haar ziet het er echt niet mooi uit, omdat er een soort gat zit (weet niet hoe ik het anders moet zeggen). Maarja als je er veel haarlak opdoet valt er vast nog wel wat van te maken, toch?

Ik zou eerst met een schuie pony beginnen. Ik had ook een keer in één keer een rechte pony geknipt en ik leek wel een of andere doorgedraaide aap. Als je eerst een schuine pony neemt kun je alvast kijken hoe het staat en kun je het nog aan de kant doen als het er niet uitziet.
Alhoewel, een rechte pony kun je makkelijk transformeren tot een schuine pony / met een speldje vastzetten.

pony is wel vet, leuk maarik weet niet hoe het verder met jou kruin zit;)
(btw, jij krijgt wel snel vethaar met een pony!:S (daarom heb ik hem er maar bij aal laten groeien:P)

ik heb ook een kruin… ze wist ook neit zeker of het mooi zo vallen … maar bij zowel rechte als schuine pony is het ze steeds weer gelukt :stuck_out_tongue:

Ik heb ook best wel erg een kruin en echt heel veel verschillende pony’s gehad en nu nog steeds en ik doe gewoon als ik 's ochtends uit de douche kom mn pony haar laat maar zeggen naar voren dat meteen fohnen dan zit mn pony gewoon goed. Probeer dat anders eerst gewoon met je haar nu kijk je of het gewoon valt of dat je zn gat krijgt.

Wat is een kruin? Heb het gegoogled en ik kreeg bomen.

Ik heb ook een kruin, maar ik krijg het altijd met de stijltang goed, ben nog geen 5 min met me haar bezig. Anders kan je misschien een schuine pony nemen.

http://images.vpro.nl/img.db?17703600++s(200)

oh dan kan t wel zijn dat t lelijk wordt.
als je gewoon stijl haar hebt kan het denk ik wel, ik heb krullen en slag en dan krijg ik echt een lelijke pony en heel stijl werk. je kan ook een schuine pony nemen dat valt minder op.

foto?

hm , tsja.
ik heb ook een pony =)
ik had daar een goede kruin voor.
maar zoals je kapper zegt.
het kan wel.
alleen je moet wel je pony steilen.
ik denk iets van 5 minuten? ik weet het niet precies.
en pas na een week zit het echt mooi.
dat had mn vriendin namenlijk ook.
maar je kan hem altijd nog naar achter doen?
ik zou zeggen, probeer het?
ik heb het ook gedaan =)
xx.

plaats eens een foto van jouw haar. is makkelijker.

HAHAHAHAHA bomen
ik lach me kapot hier :blush:

HAHAHAHAHAHA

ik had een pony en ik was er niet zolang mee bezig, ik heb best wel krullen maar ik stijlde het best vaak, en dat is zo gebeurd. Op vakantie zat het wel een beetje stom, heel erg stro achtig zegmaar… :stuck_out_tongue: als het stom zit meot je het gewoon laten knippen, leuk model doet wonderen. Anders neeem je een lok? je moet zoizo geen pony nemen als je een nogal breed gezicht heb, want je krijgt er nogal een veel breder gezicht van.

proberen zou ik zeggen? als het echt neit zit, kan je het altijd nog naar achter doen. zelf heb ik ook een kruin in het midden. maar ik weet ookk niet of een pony mij zal staan, qua vorm van mn gezicht :wink:

ik zou het niet doen want dan gaat het omhoog staan!