Pony moet blijven zitten -.-

heaaay
ik heb een pony ( eigenlijk al best wel lang )
maar de pony blijft zeg maar niet als een pony zitten,
de middenscheiding komt dan “tevoorschijn”
hebben jullie misschien ervaring daarmee?
zo ja: heb je tips zodat m’n pony wel recht blijft zitten :’)

dankuuuu (L)
'xx

Mascha van beautygloss heeft er een filmpje over gemaakt.

oké bedankt :slightly_smiling_face:

haha, graag gedaan hoor =]

Haarlak :grinning:

ik heb nooit iets van haarlak ofzo in m’n haar, dus welke haarlak (of iets anders) is goed om een pony recht te laten zitten ? :slightly_smiling_face:

zo fohnen met zo’n ronde borstel, en veel van die haarspullen erin smeren en spuite nxd

Vastplakken aan je voorhoofd xD ?

Uhm eerst moet je je haar natmaken en dan moet je het eerst van dat schuim in je haar doen en daarna afdrogen. als je je haar gekamt hebt (in dit geval jou pony) dan fohn je het en doe je er wat wax en/of haarspray in.

woow XD,
misschien is vastplakken wel een goed idee (‘aa)
ik ging dat filmpje van Mischa kijken, maar al dat gedoe is niks voor mij :’)
ze zei wel, dat je eigenlijk je pony elke dag moet wassen, dus dat probeer ik wel uit, en ik zal wel even bij een kapsalon informeren hoe dat 't beste kan (a)

Duct-tape :smirk:

oooh. goed idee :’)

uh, haarlak?

ik had dat ook altijd en nu föhn ik mn pony met een ronde borstel en blijft hij wel goed zitten! Werkt echt goed… en daar heb ik verder geen spullen voor nodig =) ik doe er dan alleen een crème in tegen de hiite van de föhn en stijltang

ronde borstel met zeg maar haartjes? :slightly_smiling_face:

Je hebt een weerborstel midden op je hoofd. IK heb dat ook, maar als ik m’n pony de goede kant op föhn(ik heb een schuine pony) of toen ik nog een gewone pony had, met een grote ronde borstel in model föhnen en dan wat haarlak erop. Bij mij bleef/blijft het altijd goed zitten.

Ik doe mijn schuine pony altijd met een inimini beetje van mijn vaders extra strong gel, en daar over L’oreal Elnette haarlak. Blijft prima zitten =)

okk bedankt allemaal ('aa)

ik heb pennetjes en haartjes