Pony met golvend haar/haar verfen

```html
Ik heb behoorlijk golvend/bijna krullend haar. En nu wil ik binnekort eens naar de kapper, en wil ik iets heel anders laten doen.
Nu vroeg ik me af als je zulk haar hebt als mij, zou een pony dan wel staan, of gaat hij te veel ‘krullen’, zodat het niet meer mooi is?
En ik wil maybe mijn haar 1xtje verfen nou zat ik te denken aan donkerbruin, en dan echt bruin, but what do you think?
foto voor het idee (let vooooooral niet op mijn hoofd :|)

Image and video hosting by TinyPic

please help me! (:

btw; werkt etos eigenmerk haarverf een beetje?
```

Ik denk dat een pony hartstikke leuk zal staan! een schuine lok/pony lijkt me leuker dan ! =)
En ik gebruik zelf haarverf van het Kruidvat merk, en die vind ik iig goed!

ik vind dat je nu al een mooie haarkleur heb!
ik zou niet te donkerbruin.
Ja een pony kan. je kan je pony ook altijd nog stylen

ik ben ook niet ontevreden ofzo met mijn haarkleur, vind ‘t wel leuk, maar ben gewoon is toe aan iets anders (aa’)

Ik heb ook heel veel krullen en een pony. maar ik stijl hem altijd anders is het echt lelijk! ;p
En de haarkleur zou ik niet té donker doen… een beetje lichtbruin ofzo?

Ik heb ook vrij krullerig haar en heb ook gewoon een pony. Hij krult ook wel 'n beetje maar dat staat wel leuk.
En over de kleur, ik denk dat lichtbruin je beter staat, maar dat kan ik niet echt goed inschatten…

verven.

Het zou je zeker staan, en anders gewoon stijlen idd.
en ik zou voor hazelnoot gaan ofzo (:

ik heb morgen een afspraak bij de kapper, ik zal die ook eens vragen wat ze er precies van denkt.
ik denk dat ik wel een rechte/schuine pony neem (:

Of kastanje bruin haar. & ik raad je aan om verf van het merk fructies garnier te kopen. Die zijn echt goed! Je betaalt misschien iets meer maar de kleur is prachtig!

Bij jou gezicht staat een pony juist heel leuk, ik heb er een.
En je bent dan wel langer bezig om al die golven er uit te halen, maar dat heb ik er wel voor over,

X :four_leaf_clover:

is dat dan ook van die verf die uitgroeit? want ik heb niet zo zin om het naar een maand weer bij te moeten verven want zo definitief hoeft het bij mij ook niet te zijn.
Maar ik zal eens ind e winkel kijken dankje voor de tip !

wauw je haar is mooi,
ik denk wel dat je met jou haar een pony kan nemen, zoniet, gooi je hem toch gewoon naar achter of je hem opzij met een clipje ofzo? (:

en als je je haar wil evrven, zou ik het idd lekker donker (bruin) doen! en ja, etos huismerk werkt goed!

ik denk dat een pony je wel leuk staat, en een donker bruine haarkleur ook wel, maar dan niet te donker, nog wel een paar tinten lichter dan zwart