pony laten knippen

ik had al naar topic’s gezocht over dit onderwerp, maar kon het niet vinden over mijn haar haha ;p
ik ga morgen naar de kapper met een vriendin , om een heel stuk van me haar af te knippen want het komt ong . bijna tot mn kont , maar ik wil misschien ook een rechte pony laten knippen, maar weet niet of t me staat…
heb lang zwart ( donkerbruin) styl haar, en een best groot voorhoofd , dus misschien valt het dan minder op dacht ik?
zal ik het doen ofniet? :slightly_smiling_face:

xxxx

kunnen wij moeilijk beoordelen zonder foto,
en er is ook iets van een algemeen kapsel topic ofzo, moet je daar misschien maar even kijken.

ik heb ook een tijd een pony gehad, zelf vind ik het vooral mooi staan bij heel stijl haar. ik zou het gewoon doen =)

Meestal staat het juist níet goed, als je een groot voorhoofd hebt… Maar ik heb geen idee hoe je er verder uit ziet, dus ik weet niet of je het wel of niet moet doen. :stuck_out_tongue:

Ik zou gewoon aan de kapster vragen wat zij aanraad.
Die hebben daar meestal heel goed zicht op, of het zal staan met de vorm van jou gezicht e.d.
Wij kunnen dat niet echt beoordelen zonder foto.

JALOERS. ik wil ook zo lang haar!

me too!! (:

hihi , alleen t probleem is wel dat ik dooie haarpuntjes heb dus moet ik t afknippen :c

vraag het aan een kapper of spit een paar tijdschriften door, meestal staan daar wel schema’tjes in over welke kapsels je goed staan, ivm de vorm van je gezicht etc.

Als je een groot voorhoofd hebt, staat het sowieso.