pony+krullen ja/nee?

hey
ik denk over een pony maar ik ben bang dat die gaat ontploffen enzo want ik heb krullen. Ik wil wel steilen maar dat lijkt me een beetje onhandig iedere keer, dus ik dacht is het een oplossing om de pony permanent te laten steilen? en moet ik een schuine of een rechte pony nemen?

Je kan hem wel permanent laten stijlen ja, maar dat is wel heel slecht voor je haar.

Misschien het beste om het even aan de kapster te vragen? Want dat permanent stijlen klinkt niet heel gezond.

Ik heb (of had, het is nu wat minder dan eerst) ook krullen en heb ook een pony geknipt. Bij mij viel het reuze mee, soms wel een beetje slag maar dat is er zo weer uit :slightly_smiling_face:
Ik heb dan wel het geluk dan het boven mijn oren zegmaar wel plat is en dat het na het knippen niet alsnog ging krullen, dat kan natuurlijk ook.

Ik zou het even aan je kapper vragen, en schuin/recht ligt een beetje aan je gezicht enzo.

Ik zou zelf voor een schuine pony gaan, een rechte pony vind ik mooier als je stijl haar hebt
Ik heb krullen en had vroeger een rechte pony, maar ik ben blij dat hij weg is :")

Heb zelf ook en schuinepony laten knippen en heb ook krullen, maar hij is alweer lang gelukkig want bij mij bleef die wel krullen, loop je door de regen is je pony ontploft.
een no-go voor mij.

Ik had een schuine pony en moest het elke dag stijlen. Als het regende of hard waaide zat de krul er zo weer in. Ik zou het persoonlijk dus niet doen.

Echt niet doen! Ik heb ook krullend haar en een jaar geleden heb ik er een pony in laten knippen, ik moest het elke dag stijlen en meestal zag het er toch niet uit, mijn haar is hierdoor erg beschadigd…

oke ik neem toch maar geen pony

het licht eraan wat voor krullen je hebt, een pony is toch meestal voor mensen met stijl haar van nature maar een schuine pony met krullen is wel altijd erg mooi vind ik dan ;x

Zoek maar eens ;; Sunkissalba op op Youtube Ghihi Xx

Je kapster kan zien hoe je haar valt, ik heb ook licht krullend haar en had eerst een schuine pony. Die heeft een andere kapster dus een keer de verkeerde kant op geknipt waardoor het een maand niet zat. Dat is dus heel belangrijk om op te letten!

Ik zag je reactie al dat je het toch niet zou doen, maar ik zou kijken naar de rest van je haar, als je een pony laat knippen dan wordt het haar van je pony iets dunner dan de rest van je haar. Maar wat voor haar heb je? Als je het stijlt gaat het dan heel snel pluizen en blijft het stijl? Het ligt echt aan het soort haar dat je hebt hoe het reageerd op een pony.
Mocht je haar stijl blijven (ook als je naar buiten gaat) dan zou ik het proberen met bijvoorbeeld eerst een schuine pony. Dat groeit sneller weer aan dan een rechte pony. En mocht het mooi blijven kan je altijd nog kiezen voor een ander soort pony!
Niet permanent laten stijlen je haar, daarmee beschadig je (onnodig) je haar en dat is zonde!

Ik wou dat ook, maar heb het niet gedaan vanwege mijn krullen. Nu is mijn haar lang en zit er alleen wat slag in, maar ik weet dat hoe korter ik het knip, hoe erger het gaat krullen. Balen, want ik vind mijn haar nu zo saai :cold_sweat:

Mijn haar is aan de bovenkant niet echt krullerig en mijn voorste plukken zijn best wel stijl. Ik wil het eigenlijk nog steeds een keer.

Ik heb ook een pony en ik fohn hem elke ochtend in model (heb van mezelf een slag in mn haar, geen krullen dus) Ik weet niet of dat bij jou de hele dag blijft zitten? Heb het ook een tijdje gestijld met een mini stijltang (zo’n reisding van kruidvat) dat werkte ook goed.
Permanent stijlen lijkt mij niks, heb daar teveel negatieve verhalen over gehoord. Dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om mn pony elke dag zelf te stijlen, maar dat hangt van je haar af. Ik weet dat mijn haar veel kan hebben en elke dag de stijltang heeft geen schade aangebracht, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

als je krullend haar hebt en een pony pakt is de kans er groot dat je pony helemaal opkrult naar kroes dus dat raad ik je niet aan.

Ik heb krullend haar/slagen en ik heb ook veel jaren geleden een pony laten knippen. dat eindigde in tranen en ik heb maanden met een haarband in gelopen. het krulde namelijk enorm tegen het kroezige aan!

als je zin hebt om de gok te wagen en misschien elke dag te stijlen kan je het wel doen, ik zou dan in dat geval voor een rechte pony gaan.

Oud topic, slotje