pony knippen?

laatmaar :slightly_smiling_face:

Ik denk niet dat dat mooi is bij jou omdat je al kort haar hebt & dan vind ik zo’n rechte pony niet mooi.

kwil ook niet superrecht maar beetje piekerig :stuck_out_tongue:

Ik vind kort haar + rechte pony persoonlijk niet zo mooi… je krijg er idd een rond hoofd van (ervaring mee -.-’)

ik vind het leuk zoals je het nu hebt

hahahaha xD

Ik denk dat het je er inderdaad kinderlijker uit laat zien.
Dat deed het bij mij in ieder geval wel toen ik het zo had. En mensen schatten mij altijd al zo jong ><
Ik vind dit je heel leuk staan hoor (:

ja mensen schatten mij ook geen 15 (ben ik wel, had je niet gedacht he? :stuck_out_tongue:)
haha tja ik wordt er gewoon een beetje gek van, heb dit al zo lang xD

ik ga juist morgen zo’n schuine pony laten knippen =)

Mij lijkt het je wel leuk staan. Ik zou zeggen, probeer het, je kan zo weer een schuine laten knippen.

ja dat wel, maar dan moet me haar wel weer groeien en het komt nu al tot over mijn neus dus dat is echt minimaal een half jaar van haargroei xD

Ik denk dat je idd een kinderlijk gezicht van gaat krijgen ik dacht echt niet dat je 15 was ik had je jonger ingeschat 13 ofso ? (sorry) maar ik zou er dus niet voor gaan, omdat je er kinderlijk uitgaatzien je gaat hoofd gaat er ronder uitzien en dat is niet zo mooi en ik vind een ronde pony met kort haar niet mooi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mensen schatten mij vaak ook nog maar 15 of 16, als ik een discotheek binnen wil voor 16 + moet ik altijd mijn id laten zien ><
Ik ben 19, in september wordt ik 20 ><
Maarja, mensen hebben mij altijd al jonger geschat, als ze dat over 50 jaar nog doen vind ik het goed :’)