Pony > jonger lijken?

Ik vind mijn ‘vierkante voorhoofd’ eigenlijk dan toch erger dan dat ik jonger lijk, dan maar andere manieren proberen om er ouder uit te zien…

Verschilt per persoon. Kun je geen foto posten?

Dit vind ik mooi ;o
link: Pony

@21Guns haha :stuck_out_tongue:

Ik heb een best vierkant hoofd en ik heb een pony.
Ik ben 18 en mensen schatten mij altijd ouder dus ik denk dat een pony daar geen effect op heeft.

@Audacity bedankt voor je reactie! dit wou ik graag weten :grinning:
Denk dat ik dan toch een pony neem

ik lijk jonger met een pony volgens mij zus, ook volgens me zelf. maar dat hoeft niet altijd zo te zijn

Oh, ik herken me zo in je verhaal. Ik word ook vaak best wat jonger geschat dan ik eigenlijk ben, maar heb toch een pony, want ik irriteer me meer aan mijn grote voorhoofd dan aan jonger geschat worden :’) Ik probeer er dan met mijn kledij of make-up ouder uit te zien.

ik heb zelf ook een pony,
en het heeft totaal geen effect op hoe oud je lijkt.
dacht ik…

Een pony gaat jou niet jonger of ouder doen lijken. Gewoon doen als je het wilt en probeer eerder je make-up of kleding aan te passen.

ik ben 13 en met een pony lijk ik ook gewoon 13 maar zonder schatten mensen mij meestal 11 ofzo naja, daar zit niet zoveel tussen maargoed. Volgens mij lijk je door een pony dus echt niet jonger.

ikzelf lijk met een pony 2 jaar jonger…

Post misschien even een foto?

Ik denk over het algemeen dat een pony toch juist kinderlijker is inderdaad.

Ik heb volgens mij al sinds ik haar heb een pony :’)
En ik ben vaak ouder geschat.

Het ligt meer aan de rest van je hoofd denk ik en hoe je er verder uitziet.

Doe anders een schuine pony, dat staat altijd wel (tenzij je een weerborstel hebt).