Pony > jonger lijken?

Ik heb een vraagje,
Op dit moment ben ik 19 maar mensen om me heen denken vaak dat ik 12/13 ben.
Dit is erg irritant, dus ik probeer alles om er ouder uit te zien!
Maar… ik vind mijn voorhoofd best lelijk, ik heb een groot voorhoofd ;l en het is een beetje vierkant. Dus daarom wil ik eigelijk een pony.
De meeste mensen zeggen dat je er juist jonger uit ziet door een pony en dat wil ik juist niet!!
Mijn vraag is dus , zien mensen met een pony er altijd jonger uit?? of heeft het ook te maken met rechte pony of schuine?

Meestal wel met een rechte pony.

als je een vierkant hoofd heb moet je juits GEEN pony doen dacht ik?

19 en dan 12/13 lijkt me wel heel overdreven c’’:
Maar geen idee. Ik denk dat ik dat eerst moet zien voordat ik dat kan zeggen.

Ja het is echt zo drm vind ik het zo vervelend :frowning_face:
Ik krijg bijna elke dag wel een reactie daar over
De meeste mensen zeggen: hey welke klas zit je? brugklas? ik: nee in de 6e
reactie: OMG OMG OMG neee dat MEEN JE NIET NEE IK GELOOF JE NIET
:l

ow :open_mouth:

Make up kan al heel veel doen!
Volgens mij maakt zwarte oogmake up je al een stuk harder (ouder), en verder kun je misschien naar de kapper voor advies wat je wat ouderlijker maakt?

Ik denk niet dat alleen aan je kapsel ligt dan. Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe je eruit zien x) Maar ik weet nog steeds of het jonger maakt…

plaats is foto. Miss is het helemaal niet zo dat je 12 lijkt, maar zeggen ze het alleen maar om te pesten. En wij zijn eerlijk, dus ik wil je graag zien of het echt zo is.
OT: pony lijkt wel jonger ja vind ik

Ja het ligt niet alleen aan me kapsel, ben ook klein (1.60) en heel dun.
Maar dat bedoelde ik eigenlijk niet, bijvoorbeeld als je wel 19 lijkt en dan een pony neemt lijk je dan een stuk jonger?

Ik hou niet zo van foto’s op internet plaatsen sorry :frowning_face:
Maar het is wel echt zo want , een keertje toen ik uit de bus kwam, kwam er een meisje naar me toe lopen (van een andere school) en vroeg of ik ook op haar school zat, toen zei ik nee daar zit ik niet op . En toen vroeg ze of ik ook in de brugklas zat!! zoo je had haar hoofd moeten zien toen ik zei dat ik 19 was!! ze zei gelijk ow sorry :stuck_out_tongue:

Over het algemeen lijken mensen met een pony wel jonger, ja. Maar bij bepaalde voorhoofden is een pony nou eenmaal mooier. Dus ik zou me niet laten tegenhouden door de mogelijkheid dat je jonger lijkt.

Ja ik dacht dat als je al een groot (vierkant) hoofd hebt dat je dat daarmee benadrukt. haha ik weet het ook niet zeker hoor

@lisaaaa123 ooh sorry, ik dacht hoofd maar je schreef voorhoofd, sorry dan weet ik het ook niet en ik heb niks gezegd haha

@principessax o haha :stuck_out_tongue:

Ponies zijn echt totaal niet mijn smaak, ik zou het niet doen. Het maakt je ook jonger lijken denk ik en een groot voorhoofd wordt er ook niet beter op denk ik.

@xMARSHMALLOWW hoezo, als je een pony hebt zie je je voorhoofdvorm toch minder?

Heb ok een pony maar mensen schatten me 46 :pensive: en dna menen ze dat als ik met me zussen ergens rondloop dachten ze dat ik hun moeder was Ö toen had ik trouwens bruin haar met wat ik nu heb schatten ze me niet zo oud en ik ben 14 plaats foto van je voorhoofd miss. dat als het je staat je het gewoon kunt doen sommige mensen staat het gewoon niet

Ik vind veel mensen met een pony juist ouder lijken, maar sommige juist weer jonger dus ligt echt aan je gezicht enzo denk ik… En snap je probleem, ben bijna 20 en word nog steeds 15/16 geschat, zoo irritant…

Ik vind dat pony je ouder maakt. Het geeft een model achtig uiterlijk, bij de meeste dan. Ik leek op een alien. :'D