pony hulp:P

[i][b]heee meiden,

ik heb laatst een schuine pony laten knippen stond echt super tof maar ik krijg het gewoon niet meer zo vet als toen ik bij de kapper was geweest.
ik fohn mijn haar elke ochtend om er beetje volume in te krijgen maar als ik dat doe dan staat mijn pony recht overeind iemand ideeen over hoe ik mijn pony weer lkr vol en wat boller kan krijgen?

Xx,[/b][/i]

Eeehm, je kan met een ronde borstel onder je pony gaan borstelen.
En dan ga je tijdens het borstelen draaien, weet niet of het zo duidelijk is? XD

Met je borstel rondjes blijven draaien :’)

van veraf een beetje haarlak onder je pony spuiten zeg maar en dan weer een beetje plat drukken, ja ik weet niet hoe je dat uitlegt xd. of gewoon mousse erin, of met zo’n ronde borstel doen zeg maar…

Wat mouse ofzo er in en dan met een ronde borstel onder je pony en dan fohne… en dan steeds je ronde borstel wat naar onder doen, zo krijg je meer volume in je pony!

Het is sowieso lastig om dat kapperseffect terug te halen. Maar probeer je haar vochtig te maken, dan wat schuim erin en vervolgens met een ronde borstel je pony doen.

als het je lukt; fohnen en ronde borstel onder je pony draaien tegelijk.
zo doen ze dat bij de kapper ook altijd, misschien kan je volgende keer vragen hoe je het thuis het best kan doen of gewoon even opletten als ze je pony doet

Kappers doen altijd dingen met je haar die thuis niet na kan doen. :’)

Dat is idd zo, ik wordt daar eigenlijk ook wel gek van xD

Met zo’n ronde borstel idd, anders vraag je de volgende keer ff aan je kapper of die tips heeft?