Pony/haar zelf knippen?

Hoi,

Na 1x een perfecte schuine pony gehad te hebben, die echt goed zat, en gewoon echt een schuine pony was, hebben mijn kneuzige kappers alleen nog maar ‘’ lokjes ‘’ geknipt… ik ben het onderhand spuugzat dat ze mijn haar niet knippen zoals ik wil, wil ik er wat méér af, gaat er te weinig af, vraag ik om een schuine pony, krijg ik een kutplukje!

nou heb ik de vraag, knipt hier iemand zelf zijn/haar pony of haren hoe doen jullie dit? hebben jullie tips?

neem een plaatje mee van hoe je je pony wilt hebben :grinning:

ik doe het niet. dus heb geen tips. Maar ben wel benieuwd :grinning:
Dus up

aaah dat herken ik zo he.
ga je naar de kapper om een SCHUINE PONY,
knippen ze zo’n klein lokje, ook nog eens veel te kort. waarmee je nog voor lul staat ook op school.

ik was het zat, dus ben ik mn pony zelf gaan knippen.
bij mij lukt dat prima, het is ook echt niet moeilijk.
gewoon voorzichtig, elke keer hele kleine stukjes knippen, goed kijken, en dan lukt het je wel, gewoon doen. (:

NOOOOOOOOOIT zelf knippen, dat loopt echt nooit goed af, geloof me!
Ga naar een kapper die er echt professioneel uit ziet, en waar de mensen er ook gewoon normaal uit zien, want geloof me als je dat niet doet kom je naar buiten als Beatrix…

Neem idd een plaatje mee over hoe je je pony wil, dat scheelt ook al heel veel!

Liefs,

Ik ken een meisje die het doet en mja… een keer heeft ze echt een misser begaan en dat had ze zelf ook wel door. Nu lukt het haar al beter, dus oefening baart kunst maar ik vraag me af of je daarvoor zo’n misser wil riskeren.

haha ik herken het :stuck_out_tongue:
sowieso als ik naar de kapper ben geweest knippen ze m’n pony niet helemaal zoals ik het wil hebben, dus als ik thuis ben en m’n haar heb gewassen knip ik het zelf nog een beetje ‘goed’. is tot nu toe altijd goed gelukt : )
maar niet meteen hele plukken eraf halen :'D

het ligt er natuurlijk aan wat je precies wilt met je haar he.
te moeilijke dingen kun je beter aan de kapper overlaten, dat ben ik wel met bovenstaanden eens,

maar een pony is echt niet moeilijk (:

Het leed wat kappers heet:

Ben vorige week zaterdag erheen geweest, moet je kijken hoe mijn haar eruit ziet.

http://i38.tinypic.com/2e3pil1.jpg

ik heb superstijlhaar, en ik krijg het niet in model

ik knip mijn pony zelf met zoiets
http://i34.tinypic.com/2eejuq0.gif

en op youtube staan er ook handige vids: http://www.youtube.com/re…cut+side+swept+bangs&aq=0

Waar koop je dat? :slightly_smiling_face:

ik heb het aan mijn kapper gevraagd en zij heeft het voor me besteld =)

Was dat heel duur of niet? misschien een stomme vraag haha.

nee ik heb er 2 besteld voor 10
je kapper moet normaal gezien een boekje hebben waar ze zelf producten uit besteld je kan daar uit goedkoopste kiezen(weet niet zeker)

bedankt! :astonished:

Als er íets is wat je niet zou moeten willen, is dat het wel…
Nee maar ik weet het niet, ik heb er geen ervaring mee. Ik ga wel binnenkort m’n haar laten knippen door m’n moeder maar ik heb geen pony ofzo.

Gelukkig kan ik zeuren wat ik wil, want mijn moeder is kapper. :grinning_face_with_smiling_eyes: