pony en krullen

Ik heb krullen en ik wil zeg maar heeeeel graag een rechte pony. De bovenkant van mijn haar is niet gekruld en mijn voorste lokken krullen ook nauwelijks. Zou een pony kunnen? Ik heb niet hele sterke krullen. Meestal als ik op YouTube iets als ‘how to style your fringe’ opzoek, kom ik op iets uit met een föhn (koude stand) en ronde borstel. Is dat de standaard manier waarop mensen hun pony stylen? Ik denk dat dat wel zou werken voor mijn haar. Als ik het normaal gesproken met de stijltang bewerk springt het ook pas weer in de krul als het nat wordt. Ik ben alsnog een beetje bang dat een pony zou opkrullen. Hebben jullie ervaringen?

P.S. Ik heb niet hele fijne krullen ofzo, ik ben niet bang dat het raar staat om krullend haar met een steile pony te hebben.

Ik heb ook zo’n 3 jaar krullen en een pony gehad.
Ik heb mijn haar ook iedere dag gesteild(mn pony dan, en de plukjes ernaast)

In de zomer is het niet erg handig moet ik zeggen, aangezien je door een pony gaat zweten op je voorhoofd, en als je hem dan gesteild hebt gaat hij krullen :flushed:

Ook zo met regen/mist.

Ik heb mijn haar ook zo. Ik moet mijn pony inderdaad wel elke dag stijlen, ik heb de indruk dat een pony sneller krult dan de rest van je haar haha. Het gaat zowel met de stijltang als met de fohn, maar fohn is beter omdat het met de stijltang heel erg “plat” ligt. Maar ik vind het heel leuk staan :slightly_smiling_face: