Pony bij krullen?

Ik wil al een hele tijd heel graag een schuine pony.
Het probleem is… mijn haar is dik, en het krult (+het heeft een eigen wil x’D)

Zal ik het laten knippen, en stijlen wanneer ik een pony wil en gewoon een haarband in doen met een staart, schuifje in bij los haar?
Of is het het niet waard? xD

Ik heb een rond hoofd met kleine ogen dus ik dacht misschien komt de nadruk dan niet zo op mijn ogen.
Plus mijn (donkerbruin) haar komt tot tussen mijn schouders en de helft van mijn rug zeg maar.

't zelfde probleem hierr: up voor jou!

upje

heb je een foto?

idd heb je foto :]
up

Nou ik zet liever geen foto’s van mezelf op girlscene :stuck_out_tongue_winking_eye:
maar ik wil me gezicht wel uitgummen van een foto?

Je moet het juist niet uitgummen want dan weten wij niet of het staat :grinning:

foto foto foto xD
en anders haal je 'm er na gewoon weer af?

ugh… foto uit eind 2007 x’D
ik draag me haar nu niet naar achter, maar gewoon wel scheiding aan de zijkant en dan naar voren zegmaar, niet naar achteren.

Ik vind het altijd heel gaaf als iemand met krullen een rechte pony heeft. En dan alleen de pony stijlen, de rest laten krullen.
Maar als je het niet zeker weet zou ik het aan de kapper vragen en (als je slim bent) eerst een schuine pony knippen, dat valt meteen heel anders maar het geeft wel een pony effect.

ik heb hetzelfde probleem als jij!
maaar ik ga vandaag naar de kapper en ga het wel doen :slightly_smiling_face:
ik heb krullen tot iets over mn schouders en ga een schuine ponny laten knippen :slightly_smiling_face: maar niet zo lang, anders gaat ie heeel raar krullen… (ervaring!)
ik zou het doen! :slightly_smiling_face: zou je zeker staan!! succees xx

Nah, wou je elke keer een haarband doen?

ik zou het zelf niet doen, ik heb slag in mijn haar en mijn schuine pony krult echt erg :frowning_face:, ik zit hem zlef al elke dag te stijlen…
Xx

Zou ik niet doen… heb ik ook gehad en het was echt een ramp xD miss laagjes?

je kunt het wel doen, ik heb zelf ook krullen en een schuine pony. al moet ik zeggen dat ik toch wel wat minder krullen heb dan jij… maar als je een goeie stijltang en goeie haarproducten gebruikt moet het wel kunnen. Je moet er wel aan denken dat het met regen en vochtig weer en zwemmen enzo wel weer gaat krullen dus dan moet je idd wel naar achteren vastklippen of een haarband indoen ofso… succes!
kus (l)

jehaar krult niet zo erg aan de bovenkant,
je kan het proberen, en als het dan niet mooi is kan je proberen je pony te stylen,
anders kan je je pony nog altijd aan de kant doen (:

Ik heb krulletjes en heb ook een schuine pony, gaat wel hoor, en als em niet goed valt kun je het nog met een schuifspeldje wegsteken ! :slightly_smiling_face:

ik heb een schuine pony en krullen :slightly_smiling_face:
ik zet hem gwn als mijn haar nat is vast met een speldje,en laat hem opdrogen

http://i29.tinypic.com/x5e0xg.jpg

IK had een schuine pony laten knippen, en heb hetzelfde haar. En dat was niet zo goed xD Je zag amper dat ik een pony had, hte was gewoon een raar plukje op mn hoofd xD

Schuine pony zal denk ik opzich wel mooi staan, maar serieus geen pony is zoveel handiger, ik heb een pony en ben hem af en toe zo zat en dan moet je zo moeilijk doen om hem ‘weg’ te halen
vind mensen met hun haar zonder pony altijd mooier.