Poncho achtig grijs,wit vestje??

http://i39.tinypic.com/2zg7s7p.jpg

Ik heb deze al even in me kast hangen maar heb geen idee hoe ik hem moet dragen en of hij überhaupt wel leuk is. Wat vinden jullie en hebben jullie misschien tips??

Ik zelf vind het niet zo leuk. Maar je kan het met een zwarte skinny doen of juist kleur. Leuke laarsjes?

Nee ik vind 'm ook niet zo geweldig, maar indd je kan hem goed combineren met een zwarte/witte skinny.

Doe hem in ieder geval op een skinny, en draag een sjaal erbij!

ik zal hem op een donkere skinny (zwart of donker blauw) dragen met een zwart truitje met lange mouwen eronder.
en dan zwarte of grijze laarzen :slightly_smiling_face:

persoonlijk vind ik hem niet zo leuk, maar dat ding lijkt me wel lekker warm voor je buik! misschien wat als je ongesteld bent :stuck_out_tongue: ?

lelijk :blush:

Ik vind het eerlijk gezegd niet lelijk ofzo. Ik zou hem gewoon met een zwarte skinny aandoen, of een donkerblauwe en dan met zwarte schoenen.

oh ik vind het nog wel leuk :slightly_smiling_face: zoals de meeste al zeiden donkere skinny, bruin,donkergroen,donkerpaars,zwart,… ?

Ik vind hem niet zo stom hoor! Donkere skinny, wit hempje, zwarte cirkelscarf en enkellaarsjes erbij?