Polyvore

Heeii allemaal!
Ik gebruik heel erg veel Polyvore. Dat is een site waar je collecties en sets mee kan maken maar nu heb ik een vraag. Soms als ik plaatjes wil gebruiken worden ze heel erg licht waardoor ze lelijk worden en dan kan ik ze niet meer gebruiken. Heeft iemand ervaring met Polyvore en kan mijn vraag beantwoorden hoe dit kan? Ik ben heel erg geholpen als iemand een antwoord heeft!

XOXO

[i]Jaaaaaaa,

i’m am Naomi, and i’m a polyvore addict! xd. Hahaa .
Ik had precies het zelfde probleem je hebt het er tog oer dat je een plaatje hebt en dan sleep je het naar de ‘werkblad’ en daar word het echt leleeeeek belicht? Togg?

Nou wat je dan moet doen is in de hoek kijken, ofzoo , iig daar boven. Dan staat er iets over Background,

-klik-

en dan daarop staat er verwijder, keep en costum ( bij mij dan) dan bij verwijder betekent dat het doorzichtig is, dus meestal word dan het witte weggewerkt uit de foto zodat je die dan naast elkaar kan zetten en dat je dan een mooie collage ding kan maken.

Als je dan op keep klikt dan houd je het witte achtergrond gedoe en dan dus ook het witte in de foto.

Dan bij costum krijg je een soort plaatje waar je dan op kan klikken met allemaal lijntjes. Daar kan je dan zelf instellen wat je wilt zien en wat niet (doorzichtig) maar dat moet je gwoon een keertje doen heeeeeel makkelijk :wink:.

Keep rocking Polyvore![/i]

thnx je hebt me heel erg geholpen mijn probleem is eindelijk voorbij!