Polsbandje Rock Werchter.

Ik heb mijn Rock Werchter ticket voor 1 juli geboekt, en ik vroeg me af of je voor 1 dag ook een stoffen polsbandje krijgt?

Want dat is natuurlijk wel een leuk aandenken! Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, en ook op internet gezocht, maar ik kan niets vinden.

Ik ben twee jaar geleden geweest voor 1 dag, om The Killers te kunnen zien, en toen kreeg ik een plastiek/papieren polsbandje(weet niet meer juist), maar zeker geen stoffen. Toen kreeg je denk ik geen stoffen bandje als je 1 dag ging.

Oke, dankjewel.

```html
Oh ik dacht dat ik toen juist wel ook voor de dagjesmensen van die polsbandjes zag! (was er ook in 2009) . Maar als Enchanted zegt dat het plastic was zal dat wel :stuck_out_tongue:
```

Ik ben vorig jaar, en het jaar ervoor geweest, en beide stoffen bandjes hangen nog steeds om mijn pols (:

En ik ging één dagje dus telkens :’) En ze hebben allemaal een andere kleur, elke dag een andere kleur en de combi natuurlijk ook (:

```html

Haha zoals ik het me herinner was het plastic, ik kan verkeerd zijn, het is al een paar jaar geleden :stuck_out_tongue:
```

ja, een stoffen (:

Oke, dat vind ik nou leuk nieuws :grinning:

Eh, gross! Of maak je ze wel eens schoon? (’:

Dat dacht ik dus eerst ook, maar ik maak mijn Pinkpopbandje elke week schoon (:

Ik denk wel dat ze schoon worden als ik douche, en anders bouw ik maar een verhoogde bacteriënweerstand op! :grinning: En ze zien er ook netjes uit hoor, gewoon een beetje afgebleekt (: Maar ik wil ze er echt niet af, ik zou ze echt nog missen hoor :’)

raar gebruik om je pinkpopbandje zo lang om te houden, mn vriend heeft het ook. nouja, zelf weten :slightly_smiling_face:

Haha, hoe maak je dat dan precies schoon? Misschien moest ik er ook maar eens mee beginnen :’)

Ik heb nog braaf mijn lowlandsbandje om. En die van volgende zomer blijft ook gewoon lekker zitten. Maar dat is eigenlijk omdat me vriend en ik op Lowlands tegen elkaar zeiden; ‘zullen we onze bandjes omhouden zolang we nog bij elkaar zijn?’

Mijn Lowlandsbandje is dus een soort bevestiging van liefde geworden. :’)

O, en het schoonmaken; als ik m’n haar was, zeep ik ook m’n bandje, haha.

Ja dus toch! Hehe. Mijne van 2009 hangt ook nog steeds om m’n pols :grinning: (wel een combi) En hij stinkt echt niet hoor, douch er gewoon mee en alles. Die van Pinkpop van vorig jaar heb ik er wel af, die begon toen wel een beetje te stinken :S en een irritante sluiting waar ik niet mee kan volleyballen whaha

Vrienden van me zijn vorig jaar geweest en die van hun zijn van stof geloof ik.

En je bandjes omhouden is toch niet ranzig?
Heb er 2 om m’n pols vanaf '09 en ga dr gewoon mee onder de douche en klaar =)

jep, voor één dag krijg je ook een stoffen bandje.

Zo doe ik het dus ook (: Onders de douche insmeren met zeep, ook een beetje tussen dat zwarte sluitingsdingetje inwurmen, en na een tijdje uitspoelen.

Ik wil ook naar Rock Werchter!
Alleen beetje ver, en ik wil eerst meer artisten weten die komen.