Poloroid, MacBook,iPad hoes of haar verven?

Waar heb ik meer aan/wat zal ik kiezen?
  • iPad hoes
  • Poloroid camera
  • Geld voor MacBook
  • Haar verven

0 stemmers

Ik open heel kort een topic met poll voor een klein vraagje. Ik ben bijna jarig en ik twijfel of ik mijn haar zal laten verven, een poloroid of hoes voor mijn iPad zal vragen. Of zal ik geld vragen voor een Mac book?

Haar verven wil ik al lang maar ik ben bang dat het lelijk wordt. (Ik wil het doen bij kinki kappers Amersfoort, maar een vriendin van me kreeg groen haar ipv blauw daar. En een andere kapper zit niet in de buurt.)
Een poloroid camera lijkt me gaaf maar ik ben bang dat ik er niks mee ga doen, omdat ik mijn moeders Nikon weleens leen en m’n foto’s maak op mijn iohone
Een iPad hoes zoek ik sowieso maar dat is geen leuks verjaardags cadeau
En een MacBook wil ik al lang, maar ik heb nog lang het geld niet ervoor

Sorry voor dit vage topic, maar als iemand tips heeft graag! Ik ben heel slecht in kiesen namelijk :flushed:

Een hoesje voor je Ipad

1-0 voor de iPad. Bedankt voor je reactie! :upside_down_face:

Je haar zou ik sws niet laten verfen, omdat je dat toch steeds weer moet laten bijverfen ivm uitgroei. Die foto’s voor in een polaroid zijn hartstikke duur. Ik zou voor de macbook gaan.

ipad hoes, tenzij je zeker weet dat je het geld uitgeeft aan je macbook.

Macbook :upside_down_face:

Dus het meerendeel gaat voor de mc book :flushed: Ik twijfel sowieso over de mc book omdat ik ook al een iPad heb, maar het lijkt me sowieso wel een handig ding. Ze zijn alleen zo ontzettend duur en ik heb een tientje op m’n bankrekening staan (omdat ik verslaafd ben aan shoppen) dus ik ben bang dat ik het einde niet haal :flushed:

Ik ga wel even serieus nadenken over de iPad hoes…

-

Je zegt het zelf al. Het haar verven vertrouw je niet.
De camera is blijkbaar niets wat je écht wilt en iets mee gaat doen.
En de ipad hoes wil je niet voor je verjaardag.

Wat is dan eigenlijk je vraag?

Het lijkt me dat je beter gewoon geld kan vragen, dat op je spaarrekening zet en zodra je iets vind wat je echt wilt koop je dat.

Ik zou voor de poloroid camera gaan

Wat ik zou doen want ik vind het allemaal leuk

Het is een polaroid

Ik zou geld vragen voor een mac, je zegt zelf dat je met een polaroid waarschijnlijk weinig gaat doen en de andere opties vind ik een beetje meh. Een ipadhoes heb je op ebay voor €2 en als je je haar verft moet je steeds de uitgroei bijwerken etc

Ipadhoes kun je heel goedkoop krijgen, haar verven zou je altijd nog kunnen toen dat is ook niet superduur in vergelijking met de rest. Ik zou geld voor een macbook. Hier heb je heel veel aan en als je alles zelf bij elkaar spaart duurt het nog langer.
En ik heb zelf een macbook dus ben een beetje bevooroordeeld

Maar je geeft zelf al aan dat je die 3 eigenlijk niet wilt. Je hebt 4 opties. Dus dan blijft toch alleen het geld over?

haar verven of geld voor een macbook.

en ipadhoes zou ik gewoon even zelf op ebay kopen en een camera vind ik echt zonde van je geld (aangezien de meeste mensen die dat kopen het daarna echt weinig gebruiken).
Ik heb zelf ook een keer mn haar (gedeeltelijk) blauw laten verven bij kinki kappers en het was best tof (het was echt super blauw geworden en dat terwijl de rest van mn haar toen der tijd zwart was,dus ze zijn wel echt goed). Een macbook is gewoon echt super chill dus die is altijd handig.