Poll: zou jij de vermoordknop indrukken?

Heb jij een smartphone? (dus: een moderne telefoon waarmee je op internet kunt enzo)
  • Ja, met touchscreen
  • Ja, met qwerty (zoals Blackberry)
  • Nee

0 stemmers

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/zou-jij-de-vermoordknop-indrukken-135664.0.html, naar aanleiding van dit topic leek het me interessant om hier een poll over te maken.

wow wtf
dit had ik niet helemaal verwacht :'3

ik zou het niet doen denk ik

^o) kijk maar op msn welke smiley dat is als je 't niet weet xd

kon degene die dat vorige topic gemaakt had niet gewoon een poll erbij maken…

als je een topic eenmaal hebt aangemaakt kan je er niet nog een poll bijdoen…
stom he

echt? ö
nou, weer wat geleerd xd

maar nu zijn er 2 van deze topics, beetje overbodig vind ik, aangezien ik de moderators vaak hoor zeggen dat het forum zo vol zit.

stom ja

Wow, de uitkomsten zijn ook echt 50-50

O die film wil ik zien met me beste vriendin!
Dat is echt apart.

Ik zou het niet doen, denk ik.
Als ik het goed heb, qua geld enzo, dan zeker niet.

‘Money! Money, money, money, money, money, money
Money is the root of all evil!’

Omg… Hypocriete mensen hiero !

ja
Met dat geld zou ik mijn zieke oma uit Cuba kunnen helpen.
Ik zou mijn vader uit het krot kunnen halen waar hij nu woont.
Ik zou mijn moeder ademruimte kunnen geven, doordat ze dan niet meer rood zou hoeven te staan.

En dan ben ik misschien egoïstisch; so be it.

Net alsof dat als jij niet op die knop klikt zie die persoon dan niet zouden vermoorden. De mensen die dit soort acties bijv. zouden organiseren hebben al zo en zo wat in gedachte.

Ja.
Behalve het feit dat de bank ineens 1 miljoen zou vinden (of winkels rare uitgaven) en ik dan verantwoording moet gaan geven en het dus eigenlijk niet zo logisch is, zonder dat, ja. :cold_sweat:

Oh en als het niet zou eindigen als in the black button natuurlijk, maar die zag ik al aankomen aan het begin.

De meesten zeggen nee, maar zouden ja doen waarschijnlijk.

Néé
iemand vermoorden voor geld? hallo zeg.
ikhoef zoiezo geen moord op mijn geweten te hebben,
ik weet zeker dat ik daar niet mee zou kunnen leven.

dat is echt erg. zo egoisctisch. dat iemand dat zou doen voor geld.
stel ej voor, iemand drukt op die knop, en jou beste vriendin/vriendje/moeder/vader/broer of zus sterft? o.O
49% (tot nu toe iig) van girlscene denkt hier echt niet goed over na, egoïsten! dat is echt ziekelijk.

als je het wel doet als het een moordenaar is ben je zelf trouwens ook een moordenaar.
misschien dat ik het zou doen als iemand ernstig ziek is en niet meer gered kan worden die van zjin leiden(ij?) verlost wil worden.
maja je weet niet wie het word dusja.

ik zou het eerlijk gezegd wel doen denk ik
ookal is dat misschien erg en egoistisch en zo

je weet niet wie er geraakt word, misschien is het wel de grootste vijand van je dubbelganger

maar ik zou er wel goed over na denken en niet zomaar een beetje in de ronde gaan shoppen met dat geld maar het gebruiken om mijn studie af te betalen of een deel aan een goed doel schenken, dan wel anoniem anders valt het natuurlijk op.

in de tekst staat dat het iemand is die je niet kent.

weet ik,
het was een voorbeeld

Iedereen is in staat tot moorden.

Ik zou het wel doen, denk ik. Het lijkt mij dat het toch niet echt voelt als moord, omdat je een knop indrukt. Het is niet zo dat je een mes in iemands borst propt. Je ziet niks gebeuren, voor zover jij weet gebeurt het niet eens. Dus ja, dat zou ik denk ik wel doen.

Ik denk dat ik best iemand kan vermoorden ja, maar dan wel met een reden. Met haat, uit zelfbescherming of whatever.

Maar niet op zo’n manier.