[poll] Hoeveel sekspartners heb jij gehad?

Hoeveel sekspartners heb jij gehad?
  • 0
  • 1-3
  • 4-7
  • 8-12
  • 13-20
  • 21-30
  • 31-50
  • 51-80
  • 80+

0 stemmers

Een nieuw topic met een poll om het inzichtelijk te maken. :slightly_smiling_face:

Link naar het oude topic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/aantal-sexpartners-79905.0.html

90+ wow :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb met 15 mannen seks gehad en 1 vrouw. Met 2 jongens alleen orale seks maar ik tel dat in principe altijd wel mee, dus 18. Leeftijd is 22.

Vind ik het veel? Redelijk. Heb ik er spijt van? Van sommige wel. Wat ik vooral niet wil is dat het aantal alleen maar hoger wordt.

1 like

haha het moest 80 zijn, heb het even aangepast. Ik denk niet dat veel mensen aan zo’n aantal komen maar je weet maar nooit haha. Heb de aantallen ook van een ander forum.

Eentje :cold_sweat:

21 jaar en 1 jongen

1, blijft nog heel lang zo (:

1-3

Ik ben in de 20 en ik heb met vier mannen het bed gedeeld (ja ik tel ook mijn verloofde mee)

Zerooooooo

1, als ik mond en hand meetel dan 3

10, laatste tijd hou ik het bij één iemand en dat vind ik wel goed zo. Ik had deze zomer een periode dat ik ‘los’ ging nadat ik in februari vrijgezel werd, maar 10 jongens en 19 jaar vind ik momenteel wel goed. Lijstje hoeft niet per se lamger te worden, daar heb ik nog een heel leven voor. En die ene jongen waar ik momenteel seks mee heb, heb ik genoeg aan :slightly_smiling_face:

2

2, maar ‘handwerk’ meegeteld 3. Ik ben 20.

4 voor t eggie, met andere dingetjes meegeteld 6.

nc

Handwerk 3 het echte werk 0 ben 16

6, en als het aan mij ligt blijft dat zo :slightly_smiling_face:

Ik ben 15 jaar en heb het met 1 jongen gedaan. En van mij betreft blijft het nog heeeeel lang zo.Ik heb nu 5 maanden met hem en ken hem al bijna een jaar.