Poll: hoe staat het met jouw liefdesleven?

Hoe staat het met jouw liefdesleven?
  • Ik heb een relatie en ben daar blij mee.
  • Ik heb een relatie maar wil dit eigenlijk niet (meer).
  • Ik ben single maar op zoek naar een relatie.
  • Ik ben happy single en heb geen behoefte aan een vriend/vriendin.
  • Ik ben single en niet zoekende naar een relatie, maar als ik een leuke jongen/leuk meisje tegen kom zou ik dat niet erg vinden.

0 stemmers

In een topic over wensen voor 2014 viel me op dat heel veel meisjes een leuke jongen wensten in het nieuwe jaar, wat ik eigenlijk best raar vind. Ik bedoel, zo belangrijk is het hebben van een relatie toch niet?
Nu ben ik eigenlijk dus best wel benieuwd naar hoeveel meisjes hier eigenlijk een relatie hebben of juist single zijn, en als single of dan happy single of juist eigenlijk wel behoefte hebben aan een vriend.
Dusssss, brand los :grinning:

Ik ben single en geen enkel probleem mee :slightly_smiling_face:

Ik ben single en ben er wel een beetje klaar mee. Ben wel toe aan een relatie zo onderlangs.

ik merk dat het vooral met de feestdagen wel een beetje rot is.
iedereen om mij heen is een stelletje en ik voel me dan ook de hele tijd het vijfde wiel…

Ik heb een relatie en ben daar blij mee.
Op dit moment iets minder omdat het niet zo lekker loopt, maar ik wil hem echt niet kwijt.

Dit.
Maar ik laat dit niet merken aan de buitenwereld en ben ook niet echt ‘op zoek’ of zo :slightly_smiling_face:

Uuuhh ik heb een bijna relatie zeg maar.

Ik heb sinds kort geen relatie meer en heb daar voorlopig ook geen behoefte aan.

Ik heb een relatie en ben daar blij mee.
Mijn relatie duurt nu bijna 3 jaar en we hebben goede en slechte tijden. Ik ben net een soap.

Tip aan anderen: doe wat goed voelt, laat de liefde los, dan komt het vanzelf op je pad.

Het antwoord staat er niet tussen. Ik heb mijn relatie verbroken, maar toch is het nog niet 100% over en uit. Hij doet momenteel zijn best om mij ervan te overtuigen dat hij me wél gelukkig kan maken.
Ik ben niet op zoek naar een nieuwe relatie, maar ja… je weet nooit wie er op je pad komt.

Ik heb een relatie en ben daar blij mee. Als ik nu nog single was, was ik een happy single.

single, maar ben met een jongen bezig hehe :’)

Ik ben (net) single en ik wil m’n ex terug. :cold_sweat:

Ik heb sinds kort een vriendje & ben erg blij met hem! :slightly_smiling_face:

Mijn antwoord staat er niet tussen; ben al maanden single maar m’n ex en ik zien elkaar nog steeds af en toe, we sms’en elke dag en we hebben elkaar beloofd om elkaar trouw te blijven. Raar liefdesleven heb ik…

^ Valt wel mee hoor =) Ik snap je.

Bijna-relatie :grinning: