Poll: Heb jij een smartphone?

Heb jij een smartphone? (dus: een moderne telefoon waarmee je op internet kunt enzo)
  • Ja, met touchscreen
  • Ja, met qwerty (zoals Blackberry)
  • Nee

0 stemmers

Aangezien tegenwoordig bijna iedereen een smartphone heeft, vroeg ik me af of er nog mensen waren met een “ouderwetse telefoon”, dus eentje zonder internet erop.

Ik had ook het idee dat het aantal qwerty smartphones begint af te nemen omdat ineens iedereen een touchscreen heeft :stuck_out_tongue:

Wat heb jij? :slightly_smiling_face:

Een smartphone is meer dan enkel een telefoon met internet :’)

Ja, ik heb een smartphone. Een iPhone.

Ja op wikipedia stond dat een smartphone een telefoon was met uitgebreidere computerfuncties enzo, dus met internet :stuck_out_tongue: Ik wilde er geen dingen zoals mp3 bij zetten aangezien mp3 functie soms ook op ouderwetse telefoons zit hehe

Aangezien er al het Welke Telefoon Heb Jij topic is, is het niet nodig ook dit topic te hebben. In dat topic kun je namelijk ook prima lezen of iemand een smartphone heeft of niet.
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/welke-mobiel-heb-jij-229004.0.html

Ben ik niet met je eens aangezien dit topic een poll heeft en je dus makkelijker kunt zien hoeveel procent van de mensen het ene hebben en hoeveel procent het andere… :wink:

Ik heb een LG Optimus L3, dus ja :slightly_smiling_face:

Ik heb sinds kort een HTC Legend trouwens :slightly_smiling_face:

Oh nu heb ik op ‘ja’ gedrukt maar ik heb een nokia c3 en dat is helemaal geen smartphone :'D
Hij is wel modern en ik kan ermee op internet haha.

Ja, sony xperia ray. Suuper blij mee, en heeft goeie camera, vind ik altijd wel belangrijk.

Ja een iPhone.

Yup.

Ik heb een Iphone.

Ja iPhone

Een HTC heb ik (:

Een iphone 4S

Blackberry curve.

Ik heb een HTC Wildfire S.

Ja, een Samsung Galaxy SII…

iPhone :slightly_smiling_face:

Ik heb geen smartphone maar wél wifi.