Poll: gephotoshopte modellen.

Gephotoshopte modellenplaatjes mogen niet meer worden gebruikt om te reclameren
  • Eens!
  • Oneens!

0 stemmers

Alvast hartstikke bedankt!!

Ik ben het er mee eens.

Geen hoofdletters in titel aub.

Oneens

eigenlijk gedeeltelijk eens en gedeeltelijk oneens. Het is belachelijk als je hele gedeeltes van een model photoshopt waardoor er soms blunders zijn waardoor een model een arm of been mist. Maar ik vind wél dat je je onzuiverheden weg mag photoshoppen! Want een egaal gezicht lijkt toch mooier? Kleine dingen mogen wel gephotoshopt worden, zolang je maar als model op de foto lijkt :slightly_smiling_face:

Oneens, als je maar niet overdrijft is er toch helemaal geen probleem?!
Het maakt de foto alleen maar mooier/beter .

Dit.

Een pukkeltje of een putje photoshoppen is voor mij geen probleem. Pas als ze hele billen gaan afhakken, is het niet oké.

Oneens.

Titels mogen trouwens niet in hoofdletters, let daar de volgende keer op.

oneens maar niet te overdreven niet zo veel slanker maken enzo maar meer voor kleuren en licht enzo

uhm ik vind bijv kleuren feller maken ofzo of betere belichting bewerken wel, maar puistjes weghalen enz vind ik niet, dat ziet er juist mooier en echter uit als je een beetje een puistje of iets hebt. vind ik

Oneens, maar er moet gewoon meer ‘awareness’ komen over het feit dat ze gephotoshopt worden.

omdat het heel schreeuwerig staat op zo’n pagina, gs moet er wel netjes uitzien hea.

Eens, ik wil weten wat ik koop en dat weet ik niet als alles bewerkt is.

Eens.

Oneens. Er moet wel een grens zijn, maar het moet niet het geval zijn dat men een grote hoeveeldheid foto’s moet maken waarop elk plukje haar precies goed zit en dat het licht direct perfect moet zijn. Zo kan je niet werken.

Oneens. Het is algemeen bekend dat Photoshop bestaat, en als je niet kunt bedenken dat bepaalde reclames bewerkt zijn vind ik dat nogal beperkt persoonlijk. Als ik een bedrijf had dat iets met modellen moest doen, zou ik het ook photoshoppen. Simpelweg omdat nabewerking van foto’s er eigenlijk bij hoort, ook bij foto’s niet in de modellenbranche. Professionele fotografen photoshoppen ook, en dit is heel normaal.
Wel vind ik dat er nog een realistisch beeld van het product dat aangeprezen wordt zelf weergeven moet worden. Niet dat je naar de winkel gaat of het bestelt en totaal iets anders krijgt dan wat je in eerste instantie op de reclamefoto’s hebt gezien. Modellen mogen ze van mijn part zoveel photoshoppen als ze willen, als op de reclamefoto het product nog maar een realistisch beeld van hoe het werkelijk is weergeeft.