Politie ._.

Ik heb vandaag echt zoiets raar meegemaakt.
Ik fietse zeg maar met twee vriendinnenn naar huis en toen kwamen we bij het huis aan van (ik noem haar even A)(ze woond tegemn over een groot plein met een kerk waar geen dienst meer wordt gedraaid) . Dus A zet haar fiets in de voortuin en zij gaat dus zo even op da hek zitten en toen gingen we nog even kletsen. Op een gegeven moment ging ik zeg maar en bleef (ik noem haar even :sunglasses: daar staan. En ik was zeg maar net de drempel af en op de weg toen er twee politie-agenten langs reden op een scooter en ook langs het huis van A. En die begonnen allemaal te fluiten enzo. (B. wist zeker dat ze alleen naar A floten omdat ze zeg maar op haar tuin hekje zat haha ;p) en toen keken die agenten ook nog eens achterom toen ze bijna de straat uit waren en ja de straat was helemaal verlaten. Wij waren zeg maar de enige die buiten waren ;p.
Iniedergeval ik lachte me echt dood daarna, hahahaha :grin: Maar aan de andere kant vraag ik me af of de politie wel naar meisjes van 14 mag fluiten ;p Waaronder een (A.) waarvan mensen denken dat ze nog op de basisschool zit in plaats van in de 3e klas. ahha, ;p

Maar, hebben jullie ooit iets raars meegemaakt met de Politie?

Politieagenten zijn ook maar mensen.

Maar het raarste wat ik heb meegemaakt met politie; er woont een agent bij mij in huis.

Ik heb nog nooit een politie man op een scooter gezien haha xD

Voor de rest heb ik niet echt wat grappigs of raars mee gemaakt. Zag wel net een politie busje rijden en die man zat uitgebreid te bellen en niet handsfree. Goed voorbeeld :’)

Nou ik eerder ook niet xd

Ja ik heb nog wel iets anders meegemaakt ook. Voor mij niet raar, wel voor andere mensen om me heen.

Ik was klaar met werken en stond nog wat met een collega te praten, tot ik ineens twee agenten voorbij zag lopen. Dus ik zeg tegen haar; Die ken ik, wacht, ik ben zo terug.
Dus ik liep die kant op en zeg tegen die ene agent; Wat doe jij nou hier? :stuck_out_tongue:
Legt ie z’n arm om m’n nek en zegt heel serieus; ik kom hier om jou te arresteren, kom maar mee mevrouw.
Ik moest dus lachen enzo, maar al die collega’s die aan het vullen waren keken me zo aan van; WTF gebeurt hier nou. :face_with_raised_eyebrow:

Was dus gewoon de vriend van m’n moeder. (:

Nog nooit iets raars meegemaakt met een agent.

Mijn buurman is wel een ex agent hij is nu met pensioen.

Niks raars nee,

jaa ik had een x geen licht , werd ik aangehouden en zonder dat hij mn ID had gezien wist hij mijn naam en dingen die ik had gedaan , en hij wist ook nog gewoon waar ik heen ging hij noemt zo die naam van vriendin van me op en de straat …
ik dacht shiit deze man is helderziend ofzo :S
wel raar trouwens wat ze bij jou vrienden deden ik zou boos worden

@ganjagirl
Hahah wtf ;p

Een vriend van mijn moeder had een keertje 2 biertjes gedronken en werd dus aangehouden om te blazen. Toch moest hij mee van de agenten en moest zijn auto naast de weg zetten. Nou hij ging dus mee hadden de twee agenten geen gordel om. Dus hij zei heel chago moeten jullie geen gordels om? hadden die agenten hem terug gepakt door hem tot midden in de nacht in de cel te laten zitten. Omdat ze zogenaamd geen mensen hadden die hem konden helpen.

Ik werd een keer samen met een vriendin aangehouden omdat we met 2 buitenlandse jongens over straat liepen ( ze vielen ons niet lastig ofzo ). Eigenlijk best wel discriminerend

Dafuq .__. Da slaat echt nergens op. Moesten jullie mee naar het bureau?

^^ nee ze wilde ons eerst wel meenemen naar het bureau en onze ouders bellen maar omstanders vonden het ook discriminerend en zeiden er wat van en toen hebben ze ons uitiendelijk laten gaan.

gelukkig maar, want het is echt dom ;/

Dat is best wel raar haha

omg denk jy nu stoer te zijn fso? :grinning::smiley:

Ik woon in Osdorp en ik vind de agenten hier ontzettend asociaal. Ze rijden heel vaak heel hard met hun motoren over het fietspad, en als ze te lang voor het stoplicht moeten wachten (met de motor, maar ook met de auto) dan slaan ze gewoon doodleuk met hun auto of motor rechtsaf het fietspad op en gaan ze zo verder. Wtf? Heb even geduld en hou je gewoon aan de regels?

Ogod ben jij ook weer terug :’)

heb je me gemist? :grinning:

Nee eigenlijk niet. Ik had gehoopt dat je terug was gekropen onder je steen.