Polen?

Ik ga volgende week zondag naar Polen. We overnachten in Krakow/Krakau, en we gaan aan het eind van de vakantie naar het kamp ‘Auschwitz’. We gaan naar allerlei dorpjes (welke weten we nog niet, moeten we nog uitzoeken).

Ik ben nog nooit naar Polen geweest, dus ik vroeg me af (voor de mensen die er geweest zijn) waar moet je heen, wat moet je zien enz. ?

Alvast Bedankt! :grinning:

Een vriendin van mij haar moeder komt uit Polen, maar volgens mij was er niet echt iets waar je heen moest of zo. Ze is wel meerdere keren in Auschwitz geweest, maar ze zei dat het verschrikkelijk was, zó zielig daar. Maar volgens mij is Auschwitz zeker wel een bezoek waard als je meer wilt weten over de concentratiekampen uit de tweede wereldoorlog.

haha ben heel vaak in polen op vakantie geweest -nee ben niet pools-
krakow is echt een mooie stad veel kleine winkeltjes en erg gezellig en het is goedkoop winkelen in polen, dus ga sowieso naar winkels of kleine marktjes enz, natuur is ook heel mooi daar, maar niet echt heel veel activiteiten daarzo, tenminste niet wat ik weet, ben geweest, haha, auschwitz ben ik ook geweest, erg zielig daar ja, maar wel mooi ofnouja niet mooi maar interessant