Polaroid gebruik

Ik wil graag een Polaroid kopen, alleen vraag ik me af…
Kun je daar nog wel foto’s mee maken. (Jaa tuurlijk kan het maar)
Weten jullie of de films nog verkocht worden en zo ja, waar die te koop zijn in Nederland!?

-xx-

uhhh ik heb geen idee. jippie maar zelf denk ik er ook aan om eentje te kopen. een fujifilm instax 210 geloof ik, maar zijn de films daarvan in de winkels te koop? want ik mag niet via internet bestellen ? :flushed:

Ja er worden nog wel films verkocht maar zijn niet goedkoop

Volgens mij is de fabriek gestopt met maken (of uiteindelijk toch niet?), dus je kunt ze alleen nog van mensen zelf overkopen. Is alleen echt heel erg duur.
Er zijn ook programmatjes waarmee je foto’s tot polaroid kunt bewerken, dus als je het niet extreem graag wil zou ik daarvoor kiezen.

^ja ik hoorde iets van 3 voor een euro ofzoXD.
maar fujifilm was goedkoper las ik. maar ook verkrijgbaar??

http://shop.the-impossible-project.com/shop/film

3 euro 20 bedoel je voor een pakje en dat zijn die van fujifilm ook. Die kun je ook gewoon ergens in de winkel krijgen dacht ik.

als je op marktplaats gaat kijken, betaal je sowieso gemiddeld meer dan 1 euro voor een foto. vaak tegen de 2 euro. (bijvoorbeeld 18 euro voor een film van 10 fotos)
over fujifilm weet ik niks.

Ja films zijn ook duur, je kan ze via marktplaats sowieso kopen. Ik ga er nog over nadenken.

ja de foto’s zijn echt onwijs duur

er is een fabriek weer begonnen met maken.
Maar dan is het alsnog onwijs duur

ja ze verkopen de camera’s ( erzijn zulke gaafe nieuw modelen) en rolletjes nog gewoon, het is wel echt heel duur :’]

Ik zou het niet doen. Je vind polaroid waarschijnlijk alleen maar ‘stoer’.
Je bent er alleen ziek veel geld aan kwijt, en maar een heeeeel klein deel van polaroid foto’s worden mooi.

Als het dat dus is, zou ik gewoon het programma “poladroid” downloaden.

ik vind polaroid ook stoer hoor

zo’n fototoestel waar meteen een foto uit komt, echt geweldig!!! maar echt!

Haha ik wil ook heel lange en polaroid alleen is het gewoon duur en het is niet echt topkwaliteit.
Maar het is wel super als je de foto gewoon gelijk hebt, want al die foto’s die ik nu heb staan maar een beetje op mn computer, of staan in mn fotoalbum* waar ik nooit in kijk x’D

*dankzij de hobby van mijn moeder ^^

ik vind het best wel topkwaliteit. als je een goeie hebt!!

maar sowieso is analoog fotograferen veel leuker dan digitaal.

Ik voel een trend opkomen. Ik raad het je niet aan: ik vermoed dat je het maar tijdelijk gaat gebruiken en dat arme ding onder de stof gaat liggen x]

Hoeveel topics zijn hier wel niet over nu?

Bij mij begint het film kopen wel weer te kriebelen, maar aan de andere kant wil ik ook wel wachten op de zomer. Of ik moet de helft in de koelkast leggen…

heb je een polaroid epi?

Ja, ik had er zelfs 2, en ik wil nog een fuji instax mini :3