Polaroid foto

Hoi iedereen,

Ik ga een Polaroid camera kopen, en wil hier in de zomer mee de stad in om wat centjes te verdienen.
Het is namelijk best wel hip, en mensen vinden het leuk om een foto te hebben samen. Deze rolletjes
voor de camera zijn best wel duur, uitgerekend €0.60 per foto. Maar misschien denken mensen dat ik
dan gewoon veel geld wil, en dat is het niet. Ik wil gewoon iets leuks doen, en er tegelijkertijd iets voor
krijgen.
Wat denken jullie, is dit een stom idee? Of zouden jullie iets over hebben voor een leuke Polaroid foto?
En hoeveel? €1.00 of €2.00 ?

Ik heb jullie hulp dus nodig, alvast bedankt!!

XXX

leuk idee!
ik zou het er wel voor over hebben

Ik zou daar best €2 tot €2,50 voor over hebben, als het een beetje een goede foto is :slightly_smiling_face:

Dit heb ik ook een keer geprobeerd.
Ben alleen niet zo in het aanprijzen ervan *schijterd*

Leuk idee!! Ik wil ook nog zon camera, ik vind ze zo leuk!! :grinning:

Alleen zijn de vellen wel heel duur :frowning_face:
De roze is zoo mooi!

als je die fuji mini koopt krijg je wel hele kleine fotootjes

Als je een beetje goede foto’s maakt en mij er goed op zou kunnen laten staan, zou ik er wel wat voor overhebben

Hallo meiden,
Ik ben nu tot het punt gekomen dat ik eindelijk wel graag een polaroid camera wil gaan kopen maar ik twijfel enorm over de kleur (wit of roze) en welk model. Heeft iemand ervaring?
Liefs.

Polaroid is een merk. Wat jij hierboven op de foto heb staan is geen polaroid maar een instant camera van Fujifilm. Zelf zou ik geen interesse hebben om er 1 of 2 euro voor te betalen omdat de foto’s klein (creditcard formaat) zijn.

Zoals je al zegt, het retro gebeuren is hartstikke in. En een foto is wel een blijvende herinnering!
Ik zou tussen de 1.50 en 2.50 ergens gaan zitten :wink:

Ga je die fuji kopen dan? Die heb ik namelijk ook!
Alleen zit je dan inderdaad met het formaat. Vind het zelf heel leuk omdat ik ze in mijn portemonnee kan stoppen en handig kan bewaren in van die creditcard hoesjes.

ik ga die binnenkort ook kopen!’
denk zelf dat ik voor de mini ga omdat de wide toch best wel groot en lomp schijnt te zijn

Ja de wide camera is gigantisch :stuck_out_tongue: Sommige mediamarkt filialen verkopen Instax camera’s. (ook die polaroid die hetzelfde model is als de instax mini 7s maar waar je meer voor betaald…pfft)
Maar ik wil m uiteindelijk wel aanschaffen.

Wat een superleuk idee zeg en ik vind 1,50 of 2 euro echt wel een goede prijs hoor :slightly_smiling_face:

Ik heb een polaroid. Hij heet Ollie. Afdrukken zijn megaduur. Helaas.

Waar ga je hem kopen? Ik wil het ook!

Nu we hier toch zijn, weet iemand dan een toestel dat ‘normaal’ formaatgeeft?

up

Gewoon enthousiast doen, en een verkoop praatje verzinnen!
‘Super leuk, leuke herinnering, je kunt het in je portemonnee doen, bla bla bla’
En als iemand het niet wilt: jammer! Je kunt niet iedereen ermee blij maken.
Als je zelf al geen vertrouwen hebt om het te doen, zullen anderen dat ook nooit
hebben. Doe alsof je het al jaren doet, dan hebben mensen zelf ook vertrouwen in
jou. Ik ga het proberen, en ik zie het wel!
Heel veel succes! XXX

Dat is waar! Ja, die ga ik kopen. Maar zijn de foto’s nog wel mooi, ook al zijn ze zo klein?
Het lijkt me best leuk om zo’n klein fotootje te hebben namelijk!
Ja, inderdaad :slightly_smiling_face: