polaroid camera :)

halllooooo,
Ik wil al een tijdje een polaroid camera kopen, alleen ik heb er een paar vraagjes over die ik nergens kan vinden. (hopelijk weten jullie die, of hebben jullie ervaring met polaroid camera’s)
Welke merken hebben een goede kwaliteit?
Hoeveel megapixel hebben die camera’s?
En als je een foto maakt die je niet op wilt uitprinten kan je die dan ook nog opslaan?
hopelijk weten jullie hier iets meer over :slightly_smiling_face:

doei doeii xx

Oke, hier snap ik vrij weinig van.

1. Je linkt naar een microfoon, niet een polaroid camera?
  2. Polaroid IS een merk.
  3. Het gaat om een analoge camera, dus er is geen sprake van megapixels of dingen opslaan.

Uh… ja…

Wat wil je nu eigenlijk precies? Je linkt naar een microfoon? En wil je nou een instant camera, of gewoon een camera van het merk Polaroid???

Girlscene, wtf? Ik linkte nergens naar maar nu zijn die twee woorden bij mij opeens ook een link…

sorry voor mijn onduidelijke informatie :flushed: ik linkte nergens naar, heel vreemd. Ik bedoelde een camera Alerion dankje voor de informatie. Dus er zijn geen megapixels? Zijn de foto’s wel van goede kwaliteit. Super bedankt xx sorry

Er is een algemeen polaroid topic: http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-polaroid-topic.-145062.0.html

Maar nee, de kwaliteit is niet heel erg goed ofzo. Ik zou zeggen, google op ‘polaroid photographs’ om voorbeelden te zien.