Polaroid Camera

Heey
Laatst ging ik eens terug op zoek naar mijn oude barbie polaroid Camera
en jaja ik vond h’m xD
Ik wil weer eens foto’s maken want je kan daar helemooie foto’s mee maken vind ik (:
Maar wie kent een winkel fzo (liefst een algemene winkel zeg maar wat wel overal in de buurt te vinden is) voor goedkope rolletjes
Want die zijn vaak heeeel duur 20 euro voor 15 velletjes fzo.
dit is de Camera trouwens ;
(ik heb ze gemaakt met mijn gsm camera en wat van kleur bewerkt ^^)

http://img186.imageshack.us/my.php?image=barbiei.jpg

oei je ziet ze niet
Hier is anders de link
http://img186.imageshack.us/my.php?image=barbiei.jpg

hahaha, mooi ding hoor!

een jongen uit m’n klas heeft ook een polaroidcamera, niet van barbie jammer genoeg, maar ik weet niet waar hij die velletjes vandaan heeft of hoe duur ze waren …

dus hier heb je eigenlijk niks aan, hihi.

wow die is suuupervet! ik heb geen idee hoe duur die velletjes zei, mn vriendin zei dat ze ook een polaroid wilde maar dat die inkt heel duur is dus dat ze m daarom niet nam.

Die velletjes zal je denk ik nergens goedkoop krijgen. Zelfs als je ze op marktplaats koopt niet.

DIE IS VET!
sorry hier heb je niets aan.
beschouw het maar als een up(A)

Verdomme x(

ik geloof dat ik jaloers ben ;$
maar je kunt ze in ieder geval nergens goedkoop krijgen! maar je moet gewoon bij de blokker of de DA kijken. en anders gewoon even in fotografie winkels gaan kijken. via internet kan het vaak wel goedkoper maar die dingen zijn zowiezo duur.

Hahahaha xD

uh ik heb er zelf geen ervaring mee en dus geen idee… sorry

up

geen idee maar een upje!

Zijn niet goedkoop te krijgen. Polaroid was/is al bijna failliet, dus die zijn er al helemaal niet goedkoper op geworden. En men gebruikt het niet vaak, dus verdient men er anders niks aan.
Dus nee niet goedkoper te krijgen. En waar, tja de betere fotozaken.

ik denk dat je ze op het internet het goedkoopst zult krijgen, maar die dingen zijn sowieso erg duur omdat ze zo weinig nog gebruikt worden…

Ze worden niet meer gemaakt, dus ze worden steeds duurder.