Polar harslagmeter (horloge)

Hallo allemaal,
ik ben heel erg benieuwd of er iemand ervaring heeft met een polar hartslagmeter.
ik heb er namelijk gister 1 besteld en heb op de sites zelf wel veel positieve reacties gezien maar ben toch echt benieuwd of iemand op het forum hem gebruikt en wat ze er van vinden.
ik ben heeeel erg benieuwd aangezien ik ze heel vaak langs zie komen op instagram als ik zoek op fitness of andere sportaccounts.

http://www.hardloopaanbiedingen.nl/polar-ft4-roze-dames/i5999

Ik heb wel een hartslagmeter maar geen polar. Ik vind het zelf wel fijn. Maar een hartslagmeter zegt ook niet alles!

het lijkt mij ook heel erg fijn! maar volgens mij kost het best veel geld…

Ik heb de roze. Ik vind hem wel fijn, alleen het is moeilijk soms om contact te maken als je een smalle omvang hebt en daar heb ik dus last van.

ik heb hem, het is nauwkeurige horloge moet ik zeggen. Ben er echt blij mee!
Met omvang heb ik geen problemen. Als je een beetje met kortingscodes speelt op internet of de sportzaak in de buurt korting heeft, raad ik hem aan om dan te halen. Normaal gesproken kost dit horloge rond de 80 euro, met korting had ik hem voor 65. Is duur maar als je hem echt intensief gaat gebruiken is het meer dan waard!

Lijkt me echt een interessant ding. Als ik wat langer ga hardlopen wil ik er zeker wel eentje aanschaffen. Heb nu dus nog geen ervaring.

Als je wilt gaan hardlopen dan zou ik de horloge nemen met interval er op. Dat is misschien leuker als je wilt gaan hardlopen, dit horloge is laat maar zeggen vrij ‘basic’.

Met interval bedoel ik dus dat je kan instellen hoelang je wilt gaan hardlopen, hoelang lopen etc etc. Ik ben toen naar de sportwinkel geweest en heb mij laten adviseren over welke de beste is, als je een beetje goede sportwinkel hebt helpen ze je daar bij.

^ Oh dat wist ik niet. Ik heb ook nog geen idee wat het eigenlijk inhoudt. Weet alleen dat het handig is in verband met lopen op maximale krachten en dergelijke. Zal me inderdaad wel even laten adviseren als ik er eentje wil aanschaffen.

Klopt! Je moet het horloge helemaal instellen met gewicht, hoelang je bent, of je vrouwtje of mannetje bent. Vanuit daar bepaalt het horloge binnen welke hartstlage zone je moet zitten. Heel handig want zo weet je het beste hoe je goed bezig bent met verbranden. Als je er buiten zit of je hebt een te hoge hartslag dan gaat die piepen. Soms heel irritant haha