Pokemon heart gold and soul silver

Zijn hier nog pokemon fans?
Nou, ik wel (a)
Ik heb dat spel vroeger echt grijs gespeeld.
Nu komt er een remake uit van pokemon gold en silver, genaamt pokemon heart gold en pokemon soul silver, met in heart gold natuurlijk Ho-oh en soul silver Lugia.
Deze remake is in Japan al uit, in Amerika komt hij 14 maart uit en in Europa 26 maart.
Stiekem heb ik daar best wel zin in (A).
Zijn er nog meer meiden hier die die gedachte met mij delen?

-

ik ga hem echt spelen :grinning:
ik hou best wel van pokemon spellen xD

JA! Pokemon op de gameboy is echt leuk :]

Ja ik wil die ook (:
Ik heb Pokémon crystal dat is een andere versie van gold en silver waar je ook een meisje kan zijn

Ze komen uit voor op de DS
pokemon ís leuk (a)

Wat leuk dat er nog meer mensen zijn die pokemon ook nog leuk vinden.

ik was begonnen met goud, maar toen snapte ik er echt nog niks van.
Daarna kwamen die andere spellen en heb ik het echt de hele tijd gespeeld

Jaaa ik wacht er al op sinds ik hoorde dat ze uitkwamen.
Normaal download ik mijn games altijd en zet ze op zo’n stickie.
maar ik ben EN mijn nds oplader kwijt EN mijn stickie.
dus aan mijn nintendo heb ik op dit moment even niks.
echt een hell :frowning_face:

Oeh ik heb alle pokémon spellen eens gespeeld.
Vind het echt toffe, verslavende spellen.

Dit topic verdient een upje omdat Soulsilver en Heartgold al weer bijna een week uit zijn in Amerika :grinning: heb soulsilver uit canada besteld voor 34 incl verzendkosten en ben alweer bij de 6e gym zooo gaaf spel <333

Vrijdag!
Bij Bol.com kreeg ik 5 euro korting : D en een gratis etui met potloden. Haha.
Ik heb Pokémon Crystal vroeger zo lang gespeeld dat 'ie kapot ging. En de spellen daarna waren alleen maar slecht D: echt jammer. Ik hoop dat ze het alleen mooier hebben gemaakt en verder niet veel veranderd.

Ja ik ga Soulsilver halen :3
Ik had vroeger Silver voor de gameboy colour, maar die is stuk gegaan :< *broertje <<*

33 euro bij de Mediamarkt straks n__n

Ze hebben nu het verhaal van Pokémon crystal erbij gedaan.

Als je hem reserveerd bij een winkel (bartsmit, intertoys of toysxl) krijg je een beeldje van ho-oh of lugia erbij :grinning:!

Toysxl weet ik niet zeker maar bartsmit = Lugia, Intertoys = Ho-Oh

Toys XL heeft Arceus ofzoiets.
Ulgy next gen pokeman.

Ah ik zit vast bij jasmine… met haar magnemite :frowning_face: heb gewoon geen enkele ground / fire pokemon… naja corsola alleen die is ground / water en water is zwak tegen electric dus ><"" zucht… en mn eevee wil niet evolueren :stuck_out_tongue: lvl 31 nu ik wil espeon XD

Jij hebt 'm al? Import of download?

Edit: oja heb het gelezen, import :v

Jap import :grinning: had hem woensdag gekregen ^^

nee.
mn broertje :’)

Ah omg mensen :stuck_out_tongue: er is een bug in de europese versie van pokemon soulsilver en heartgold gevonden en nu worden ze allemaal terug gehaald en de release datum word dus later :stuck_out_tongue: ben ik ff blij dat ik mijne uit canada heb gehaald xD