PokeMMO

Dank je wel, nu ga ik dus nog langer soggen. hahahah

Oke ik spam, maar goed, account gemaakt.
Ik heet xAftertheStorm (:

Wauw ziet er cool uit, even morgen proberen en een acc maken :grinning:

Registered as Moonshineys ! :grinning:

Hoe kan je een chat uitzetten of er voor zorgen dat je bijv. alleen je party of PM chat te lezen krijgt?

Er zit linksboven in het chatvenstertje zo’n knopje volgensmij…

Oh, als je op dat tandwiel icoontje in de chat klikt kun je alle chats die je wil uit zetten

IK DOE MEE

Ik heb Trade daar al uit gezet en Global ook maar ik blijf die berichten binnen krijgen. Echt superirritant. :’)

Ik ben cupidx :slightly_smiling_face:

Voor het geluid probleem, dit had ik net ook ineens.
Het is gewoon enorm zacht standaard, ik ging naar Menu > Settings > Sound en heb dan die 2 dingetjes op 100 gezet.

Het wilt met mijn Mac ook niet lukken. Moet ik het .gba bestandje in de ROM folder plaatsen? Of is dat wat anders?

Installeren op de mac;

1. Download de ROM
  2. Download de client (en pak het bestand uit.)
  3. Hernoem het mapje naar PokeMMO en zet het in je Applications.
  4. Plaats de ROM(in dit geval .gba) in de ROM folder.
  5. Open de terminal;
    Typ
    ```
    cd /Applications/PokeMMO
    ```
    en druk op enter.
    Typ nu

```
sh pokeMMO.sh
```
en druk op enter.

Wacht even af en de client zal vanzelf starten.
Helaas moet je iedere keer de client op deze manier starten dus misschien handig het ergens op te schrijven of gewoon weer even in dit topic te kijken. (Vandaar dat ik het even uitschreef :wink:)

Top, dankjewel! Ik wist niet wat de Terminal was, daar liep ik vast, maar dat is dus iets wat gewoon automatisch op je mac zit :cold_sweat: .

Nu lukt het me niet om te registreren, waar moet dit?

Staat een knop rechts op de pagina; http://pokemmo.eu

Ik zit er nu ook in! Dankjewel voor je hulp!

LifeOfRoshelle is mijn naam :slightly_smiling_face: .

Graag gedaan :slightly_smiling_face:

Ik ben nu in Viridian Forest aan t rondlopen in de hoop op een pikachu XD
/edit; Yay ik heb een pikachu ^^

Ik liep daar ook net rond want ik wil ook een pikachu haha.

Ik heb precies dit stappenplan gevolgd maar het lukt me nog steeds niet.
Nadat ik dat in de Terminal heb ingetypt gebeurt er gewoon niks…
Maar ik kon ook geen Applications vinden. Bij mij heet het gewoon ‘Programma’s’. Dus daar heb ik het in gezet, en toen in de terminal ook gewoon cd /Programma’s/PokeMMO geprobeerd, maar ook dat werkt niet.

Heb je het mapje hernoemd met just ebruik van hoofdletters enzo?
Daarbij mag je geen apostrophe gebruiken in de terminal, je schrijft gewoon ‘Programmas’.

Ja, heb op de hoofdletters gelet. En heb het met en zonder apostrof geprobeerd. Maar juist als ik die niet gebruik, staat er: “No such file or directory”. En wanneer ik wel met apostrof doe, staat er niks maar dan gebeurt er ook niks…

Ik speelde dit een jaar geleden ongeveer, misschien moet ik maar eens verder spelen :grinning: Ik heet Silverseas hierop