PokeMMO

Zijn er meer mensen die PokeMMO spelen?
Heb het gisteren ontdekt en nog niet echt veel kunnen spelen maar het idee vind ik erg cool, het is dus een MMO (Massive Multiplayer Online) waarin je het ‘klassieke’ Pokemon Firered spel speelt, maar dan op je computer en met mensen van over de hele wereld. Je kan het gewoon alleen spelen of met een groep erop uit trekken en allerlei dingen doen.

Je hebt overigens wel een ROM van Pokemon FireRed nodig, ik heb de mijne hier vandaan;

http://www.bubblews.com/assets/images/news/2001540232_1377915389.jpg

Guides;
New Player Guide

Mijn username is daar ook Solarta, als je het leuk vind kun je me toevoegen :slightly_smiling_face:

IK HOU VAN POKEMON <3

Maar; kun je je pokemon ook gewoon trainen? Waar is de downloadlink?

Je kan het spel gewoon spelen alsof je het spel op je gameboy zou spelen bvb, dus met volledige functionaliteit. Je kan pokemon vangen, trainen, badges halen etc.

En de downloadlink staat onder ‘Downloads’ op de website? ;p

Ik doe met je mee Solarta!

Ah wat leuk, ik ga een account aanmaken!

Solarta zou je kunnen uitleggen hoe jij het geopend krijgt want ik krijg het spel niet aan de praat.

Oké, waarom heb ik hier niet eerder van gehoord? En waarom komen we er nu pas achter, net nu de vakantie voorbij is :’)

Als je windows gebruikt gewoon het bestandje openen met winrar/unzip oid en vervolgens dubbelklikken op het .exe bestandje, als je mac gebruikt deze gids gebruiken;
https://forums.pokemmo.eu/index.php?/topic/27230-setting-up-pokemmo-on-a-mac/

Echt he, ik ook nog eens middenin een groot en belangrijk project waarvan de deadline deze week is, ik moet me enorm inhouden XD

Ik krijg m met geen mogelijkheid open :frowning_face:

Maar welk besturingssysteem gebruik je dan en wat doe je zegmaar?
Wat precies krijg je niet open?

Het lukt mij ook niet om het spel te spelen…

Ik heb zowel de emulator gedownload als de client, als ik dan op de toepassings (PokeMMO) druk, dan doet ie niks en geeft ie aan dat die PokemonFirered dingetje nodig is. En als ik dat open, geeft ie aan dat ik moet kiezen waardoor die wordt geopend omdat mijn laptop het programma niet kan vinden.

Mijn besturingssysteem is gewoon windows.

Details jongens :stuck_out_tongue:
Wat lukt er niet, wat gaat er niet open, welk besturingssysteem heb je? :slightly_smiling_face:

Je hebt geen emulator nodig? Alleen de ROM en de client van de website, zoals er op de download pagina staat moet je eerst de ROM in de map ‘/roms/’ zetten nadat je dus de client hebt uitgepakt. (De map roms staat dus in de map van de client.) en vervolgens klik je op het .exe bestand, je hoeft niet op de ROM te klikken of wat dan ook.

Dit staat overigens allemaal letterlijk op de download pagina, wel goed lezen! ;p

Oh, was het zo simpel x’D

Hij doet het!

Ik heet IceRainbow

Ik heb geen geluid?

Ehm daar had ik geen last van op de Mac, heb ook filmpjes van windows gezien met geluid dus dat is vreemd… Misschien staat t heel zacht?

Ik heb het ook gelijk gedownload, het lijkt mij wel leuk xD

whuuuuuuuuuuuuut
BESTAAT DIT
hoezo weet ik dit niet