poepen op school

haha ik zou zo hard lachen als een belgisch meisje bij mij op school zou zeggen ‘ik ga ff kakken’ mauhauhau.

Hahaha :’)

HAHAHAHAHAHAHAHA echt geniaal dit!

ik heb net even lekker gepoept jonge!

Was dat P2? :grinning:

wat doe jij er dan mee?

hahaha xD

ik doe het ook liever thuis maar als je het ophoudt doet het pijn dus ja als ik moet en echt niet kan moet het wel . :stuck_out_tongue:

Hahahaha xDD.
en nu ben ik benieuwd welke film dat is xd?

Oke…dat belgische is echt vreemd…je kan dan hele vieze zinnen krijgen als:

"hij heeft me in me … gepoept… :nauseated_face: "

nee zo gaat het niet haha ^
gewoon poepe
in de zin van , hey poes, zin om te poepe ?
en ik vind het ook zo raar dat hollanders dat gebruiken, poepen, muaha :’)

liever niet, maar op school hoef ik dat gelukkig ook nooit. maar als ik niet anders kan, dan moet het maar.

Eerlijk als ik gewoon egt nodig moet poep ik gewoon waar ik ook ben zelf bij me vriendin thuis ofzo maar ik spuit wel daarna die geurspray natuurijk! Hahahaha!

Ik vind het verschrikkelijk om op een andere plek dan thuis naar het toilet te moeten. Ja, ik houd het vaak op en heb dan buikpijn. En alleen als het echt niet anders kan zal ik op school of ergens anders gaan.

Dat had ik dus ook gehoord :’], maar ik vroeg het aan een vriendin van mij die net naar nederland is verhuisd (altijd in belgië gewoont) en die wist van niks ? :santa:

Ik kan niet poepen op een andere plek dan thuis, weet niet waarom, het lukt gewoon niet :’)

En al lukte dat wel, ik vind ‘openbare’ WC’s altijd zo ranzig, ik zit sowieso nooit op de bril dus dat lijkt me nogal lastig met poepen.

whaha geniaal van dat poepen in belgië.

“en wat doe jij in bed?”
“ehm. POEPEN!”

ik heb een hekel aaan poepen op een andere plek dan thuis^_^

nee, ik hou het altijd op. bah, die wc’s bij ons worden soms zo smerig achtergelaten, daar wil ik niet een veroorzaker van zijn. :nauseated_face:

ik hou het altijd op, loop liever met buikpijn dan dat ik poep(te) op school. of nu op werk. Ik heb ook altijd een blokkade als ik wel gwn probeer te poepen ergens anders hahahaa XD

Ik ga nooit op school naar de wc :stuck_out_tongue: Wel als ik nodig moet plassen maar poepen nooit niet XD dan hou ik het liever op haha