Poepen bij iemand thuis.

omg, 1 keer per week !?

Liever niet, maar als het moet, dan moet het maar :’)

Dat maakt mij niet veel uit, maar ik voel me er wel een beetje akward bij :grin:

Ik kan ook bijna niet ergens anders poepen, op vakantie enzo zit ik daar ook mee. Ookal heb ik buikpijn, het lukt gewoon niét. Echt irritant hoor!

hahaha. XD hier zit ik ook altijd mee, zelfs thuis! ik heb hier wel een oplossing voor: leg gewoon een stukje toiletpapier op het water, dan is het stiller. maar ik ben altijd te lui om dat te doen :confused: (of de situatie is te dringend LOL)

ik ga nu standaard gewoon elke ochtend voor ik vertrek naar de wc om te schijten, of ik probeer het in ieder geval, zodat ik het nergens anders hoef te doen.

Haha als ik dit zo lees en 100x het woord ‘poep’ hoor dan begin ik het toch eigenlijk wel een heel raar proces te vinden.

Haha als ik dit zo lees en 100x het woord ‘poep’ hoor dan begin ik het toch eigenlijk wel een heel raar proces te vinden.

Ik kan eigenlijk niet ergens anders dan thuis maar als ik het echt echt moet dan tja.

Ik doe het eigenlijk nooit, maar als ik echt moet dan gaat de deobus wel mee en het raampje open :slightly_smiling_face:

Ligt eraan bij wie :slightly_smiling_face:

Ik voel me enorm ongemakkelijk dan. Heb ik trouwens ook met plassen hoor, ik kan er niet tegen als iemand anders die geluiden hoort :’)
Als het kan doe ik alles dus het liefst thuis, maarja, wat mot dat mot.

Ik doe het liever niet, maar ik kan het vaak ook niet. Bij vriendinnen waar ik wat vaker kom doe ik het soms als ik daar logeer maar ik ben dan altijd bang dat ze merken dat ik poep, want dat duurt altijd heel lang bij mij vooral als ik bij iemand anders moet gaan. Op vakantie met mijn ouders lukt het ook wel. Maar ik was een keer 4 dagen lang op kamp met mijn klas en ik heb toen helemaal niet gepoept, ik probeerde het wel maar het lukte niet. En ik zat daar zo met buikpijn, dat was wel heel vervelend.

Hier hetzelfde. Ik hoef ook maar iets van 1x per week aangezien ik héél weinig drink. En eigenlijk hoef ik nooit als ik bij iemand anders ben, ook niet op school ofzo.

Haha dat heb ik altijd als ik op school ben, heel awkward :’)

Ookal ben ik een week bij iemand anders, ik poep niet. En als er iemand bij mij op bezoek is doe ik dit ook niet. Geen idee waarom, maar ik vind dat heel ongemakkelijk ofzo.

Nee, voel ik me niet fijn bij.

tenzij ik echt, echt heeel nodig moet.

Nee. Buiten huis nergens, behalve in een restaurant of zo. Maar als ik op vakantie ga ook nooit.