Poepen bij iemand thuis.

De titel zegt al genoeg, doe jij dit bij iemand anders thuis? Je familie, vrienden of vriendje? Zo niet, waarom?

Als ik moet poepen, poep ik.

niks aan toe te voegen

Nee, ik vind het onbeleefd.

ik snap eerlijk gezegd niet wat er onbeleefd aan is??

Ik kan ook niet echt uitleggen wat ik er onbeleefd aan vind, maar ik vind het gewoon ongepast. Ik snap eigenlijk ook niet precies waarom, maar ik doe het gewoon niet.

haha, ik vind het zelf nogal ongemakkelijk, misschien dat je dat bedoeld:p

dus jij zit daar liever gewoon op de bank met buikpijn enz… omdat je zo nodig moet dan even naar de wc te gaan? :blush:

Ik denk dat niemand een bordje met ‘Gelieve niet te poepen’ op z’n wc heeft hangen. Ik vond het in het begin awkward met m’n vriend in de buurt, maar daar heb ik me overheen gezet. Liever poepen dan buikpijn.

Als ik er écht buikpijn van krijg ga ik wel, maar anders niet.

Nee, bah.

Jup, misschien komt dat woord nog het meest met wat ik bedoel overeen. Maar niet helemaal ik kom de laatste tijd niet zo goed uit mn woorden

Ik weet niet wat het is, maar ik kan ergens anders dan thuis gewoon niet poepen. M’n lichaam wil op de een of andere manier niet :’)

Liever niet, maar wat moet dat moet. :")

Ik denk dat veel mensen het ook niet doen vanwege de stank.

heb ik ook :’) hahaa

Ik heb gewoon het geluk dat mijn poep niet zo stinkt (: Klinkt heel weird, maar mijn poep stinkt echt niet hahah.

Ik kan gewoon nooit poepen bij iemand anders huis.

Ik ben zo kinderachtig als het gaat om dit soort onderwerpen.
Ik was laatst met reisweek en toen zei een vriendin van mij heel random: ‘Ik kan alleen thuis poepen.’

Volgens mij geldt dat ook voor mij. En ik weet niet wat mijn probleem is, maar ik ga gemiddeld maar 1x per week (ook thuis), dus ik kan het makkelijk ‘houden’ :’)

Nee echt niet, alleen thuis.