poepangst omijngodjes

Hahaha ik word nu natuurlijk nooit meer serieus genomen op dit forum na dit
maarja whateverrrr
Ik woon sinds kort in een studentenhuis (soort van)
Iig ik huur een kamer met een gezamelijke wc. (boys and girls)
En nu kan ik niet meer poepen/drukken/schijten
Plassen lukt inmiddels wel
maar zodra ik op die pot zit, floept mn drolletje zo weer naar binnen.
En nee die is niet een trol ofzo
dit is een serieus probleem en een serieuze kwestie voor mij :hammer:
Want hoe de fuck ga ik dit aanpakken. iemand tips?

hahahahahah
ik dacht eerst “pfff weer een trolltopic” maar ik snap ergens je probleem wel.
Ik zou daar ook wel moeite mee hebben.
Ga anders als je huisgenoten er niet zijn / ga ergens openbaar waar je toch niemand kent / ga even naar huis als je moet?

ophouden is in ieder geval nooit goed, daar kun je veel darmziektes van krijgen.

Hahaha je verwoordt het prachtig :’) Maar je moet gewoon even wennen. Komt goed, ga voor nu even als je even alleen bent/ midden in de nacht als iedereen slaapt, je gaat je vanzelf meer op je gemakt voelen en dan denk je ‘schijt, ik ga gewoon’.

Haha, ik kan ook echt niet gaan zitten poepen als er iemand in de woonkamer zit, want het is echt best gehorig en alles. Dus ik doe het vaak 's avonds als er niemand meer beneden is of als ik gewoon thuis kom in de middag als er dan niemand is.

En tja. Het went. Als ik echt moet, dan ga ik wel gewoon. Ook als er iemand beneden zit.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

En ik ken het, nervous pooper for life.

ik ken het ook, maar ik heb me er over heen gezet. ik weet dat ik ongelofelijk ziek word als ik dat niet zou doen

Hahaha, ik ken dit probleem. Ik kan nergens anders dan thuis.

Hahahaha thanks allemaal.

Net zowaar gedrukt.
menn opluchting.

Wel een drollenvangertje gebouwd van wcpapier (geleerd van mn brada).
Gelijk doorgetrokken en lucht verfrist.
Maar het begin is er :cold_sweat:

hahaha juppp dat bedoelde ik idd met drollenvanger

Haha zelfde probleem!! Ik ga naar het station en in zo’n smerige wc waar het me wel lukt

hahaha thanks guyyyys

Haha ja als ik moet, dan moet ik maar ik vind het ook echt naaaar.

Ik ga ook nergens anders dan mn eigen vertrouwde wc’tje.
Maar dat is voor jou nogal lastig xD

Misschien inderdaad wachten tot 's avonds?

Dit is zoooooo herkenbaar!
Echt. Inmiddels ben ik er overheen, maar ik heb het werkelijk hele weekenden opgehouden. Dan ging ik bij mijn vriend slapen en noooo way dat ik daar ging poepen. Nou, elke terugreis in de trein (en dat was dik 2,5 uur reizen) was werkelijk een HEL.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik eraf ben gekomen. Volgens mij is na een tijdje gewoon de knop omgegaan van dit moet anders.
Ik heb trouwens wel een wcverfris spray op de wc gezet. Weet ik zeker dat het naar bloemetjes ruikt als ik klaar ben. Je kan het proberen, misschien werkt het :stuck_out_tongue:
Sterkte. Het is zwaar kut. Daar ben ik wel achter inmiddels haha

I feel you! Maar ik woon gelukkig thuis en daarbij: ik hoef nooit zo vaak naar de wc :’)