Poep en Herpes in make-up testers

http://www.nu.nl/lifestyl…s-in-make-up-testers.html

gad-ver-damme, ik gebruikte al nooit testers in de winkels maar dat ben ik nu al helemaal niet van plan:|

Aaah, ik heb vandaag voor het eerst in m’n leven een tester gebruikt en nu lees ik dit, dankje x’D

1. Wie test er nou mascara? Mensen smeren het meestal op hun hand :slightly_smiling_face: (oogschaduw; foundation).
  2. Dan wil jij niet weten hoeveel bacteriën er wel niet op je handen en onder je nagels zitten (ook poep ja :slightly_smiling_face:)!

Ik wist het eigenlijk al, maar het kwam nooit in me op om eerlijk te zijn. Vele mensen wassen hun handen niet na een toiletbezoekje en dan gebruiken ze hun vieze handen om makeup op te brengen. Naja, nog een bevestiging voor ons om het niet te gebruiken!

Niet echt verrassend dat er bacteriën inzitten…

Verbaasd me niks… Maar ik test sowieso nooit iets in de winkel. Ik kijk thuis altijd of ik tevreden ben met een artikel.

Ohnee wacht, mijne was nog niet gebruikt =D

Maargoed, idd. Ook niet verrassend xD

En daaaaaarom gebruik ik nooit testers!

Als ik make-up test, dan smeer ik het op de rug van mn hand, wil het niet in aanraking laten komen met mn gezicht xD

Snap ook echt niet dat er meisjes zijn die lipgloss e.d gaan uittesten, daar krijg je spontaan een koortslip van

Juck!

Wie test er dan ook mascara, sorry hoor, maar dat zou echt het laatste zijn wat ik zou testen. En voor de rest probeer ik het meestal op m’n hand. Maar verder is dit echt vies.

oh getver. Ik wist natuurlijk wel ergens dat er dat soort dingen inzitten, maar als je het zo leest besef je het wel meer.

Ik gebruik gelukkig nooit testers

herpes :open_mouth: in een tester?
wow… :astonished:

Ik vond die dingen sowieso al smering en nu al helemaal!

Ik test eigenlijk alleen maar sommige nagellak een beetje om te kijken of de kleur goed is. Verder durf ik testers inderdaad niet aan, juist door zoveel bacterien.

eww egt heel vies jaa … laatst zag ik een vrouw bij kruidvat nog heel uitgebreid de testlippenstift op haar lippen te testen … ik stond erbij en keek er naar van :face_with_raised_eyebrow:

Dan heb je ook nog die asociale mensen die ‘gewone’ make-up opentrekken en daarmee gaan testen.

Dan kun je dus helemaal niks meer kopen.

Oh dat is zo verschrikkelijk he!
Meestal kijk ik wel als ik make-up koop of het al open is geweest of niet.

Maar als ik dit artikel lees ben ik eigenlijk niet verbaasd,
maar dat neemt niet weg dat het super ranzig is haha!