Poeder

Hooii ,

Ik had een vraagje …je ziet altijd foto’s dat mensen zo hele mooie gladden huid hebben …Maar met welke poeder/ Foundation doe je dat? En hoe …? ^^
Want ik heb best snel puisten …En ik zou best wel een leuk licht huidje willen hebben …n__n

Xx. Kel…<3

Heej =),

Ik heb Essence mineral powder, hij dekt niet zo geweldig, maar is goed genoeg voor mij. Ik heb er gelukkig niet zo veel last meer van.
Als ik jou was zou ik zowieso geen vloeibare nemen! Das vaak heel lelijk ‘nep’. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :relieved:!

xx.

Geen idee welk poeder/foundation daarvoor zorgt, photoshop kan daar wel voor zorgen XD

Ik heb een poeder van Catrice, die dekt wel goed en blijft lang zitten =]

ik zou niet een compleet dekkende poeder mee. Grote kans dat je alleen maar meer puisten krijgt. Doe liever een lichte poeder dat je huid nog kan ademen en het liefst mineral foundation. Niets is lelijker dan een meisje waarbij je de make-up kan zien omdat ze een hele poederlaag op heeft. En btw die fotos enzow die je ziet van sterren zijn van top tot teen bewerkt. Zelfs de rode loper fotos dus ik geloof daar niet in. Nobody’s perfect!

uuuh, ik denk niet dat iedereen op elke foto poeder gebruikt, ik denk juist dat ze het een beetje bewerken of ik heb ook geen perfecte huid maar met een beetje poeder van de etos en als ik mijn foto’s uit een bepaalde hoek neem dan ziet mijn huid er beter uit.
of die meiden hebben gewoon een mooie huid.

Jahh …Okjj x’D

Maar ik zie dan ook meiden over straat lopen snapje …^^

Mjah dankjullie wel …Ik ga het uitproberren …=D

minerale foundation?? en miss dan nog compact powder…
En sowieso concealer… maar dat alles met elkaar verstikt je huid ook nog al…