Poeder: welke adviseren jullie?

Ik moet absoluut een nieuw poeder hebben voor na m’n foundation maar wat ook enigszins goed werkt voor zomerdagen ofzo als ik het alleen gebruik, zonder foundation.

Ik had nu een compact poeder van Max Factor, maar die vond ik niet echt geweldig dus ik ben wel blij dat ie nu op is.

Dus: wie weet er een goed poedertje? Maakt niet uit hoe duur, want ik wil denk ik miss wel een duurdere proberen, als ie goed is :slightly_smiling_face:

als het is om gewoon je make up te fixeren: mac prep + prime poeder is echt HEMELS goed <3 (klinkt corny maar ik meen het :p)

Voor mij werkt catrice mineral compact powder goed genoeg, die kost zo’n 3 euro nogwattes. Hier staan wel wat reviews op :grinning:.

okay, thanks! :slightly_smiling_face: ik zal maar es wat vergelijkend warenonderzoek gaan doen dan! :wink:

Ik weet niet wat voor huid je hebt maar voor mij (gemengde huid) is Rimmel Stay Matte echt supergoed. Niet oranje ofzo en het smelt er niet snel af zoals ik heeeel vaak heb gehad met andere poeders.

die mineral van catrice vind ik inderdaad ook heeeeel erg goed. ik ben er heeel blij mee.
welke ik ook fijn vind is de transparante van miss sporty. normaal vind ik dit merk niet fijn, maar die transparante is echt perfect om over je foundation te doen. (hij zit in een blauwe verpakking, en zou ook puistjes tegen gaan.)

Ik gebruik altijd ‘Rimmel London Stay Matte Pressed Powder’. :relieved:
En dan nummer 8.

-

Ik heb altijd compact powder van Rimmel london, en die vind ik echt goed.

Ik gebruik zelf altijd Guerlain Terracotta Blondes. Als je een brunette bent kun je Guerlain Terracotta Brunettes gebruiken. Ik heb ze beide omdat ik een tussenkleur heb en ze met de seizoenen mee opdoe. Mijn haar wordt heel erg blond in de zomer.

ik gebruik soms gewoon miss helen haha (: werkt prima, vind ik

Ik gebruik poeder van Sephora. Werkt geweldig! :grinning:

Hoeveel kost die? Kan je me even een note sturen please?