Podium make up

Hallo,

Morgen heb ik met mijn koor een optreden in een theaterzaal. Nu zeiden ze dat we zelf voor onze make up moeten zorgen, dus ik ben op internet aan het zoeken geweest. Overal staat dat je zeker foundation moet gebruiken, maar sommige zeggen dat je foundation een tint donkerder moet zijn als je normale huid vanwege de lichten, maar andere spreken daar dan weer niet over. Wat moet ik nu dus doen?? Gewoon foundation kiezen die bij mijn huid past? Of een tintje donkerder?

Ik heb ook geen idee hoe het licht in de zaal is en of het erg vel is of juist niet.

HELP!!!

Hm, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou zelf voor een gewoon goede foundation kleur gaan voor jouw huid, maar zeker zonder SPF, dit kan je bizar wit maken, maar ik denk dat je alles wel iets sterker kan aanzetten met dat felle podiumlicht.

Ik gebruik altijd een donkerdere foundation met mijn bleke huidje, omdat je er anders echt als een spook uitziet op het podium haha. Als je van jezelf al een iets donkerdere huid hebt, is het volgens mij niet nodig om nog een tint donkerder te gaan!

Oke bedankt, ga het uitproberen!

Dit doe ik ook. en ECHT GEEN spf. Dat komt zo lelijk over, net een spook.

Ik had m’n uitvoeringen bijna altijd in de winter, en dan gebruikte ik mijn zomerfoundation, die is net ff iets donkerder