hallo mag ik dit gewoon weghalen pls ik probeer gewoon mijn online spoor te verkleinen
Niemand ]:?
-
Uppen na 2 minuten op een zaterdagochtend is onzin.
-
Ik weet niet eens wat het is. Beetje uitleg zou prettig zijn.
Sorry, ik zit niet vaak op GirlScene dus ik weet neit hoe het zit.
Ook al zit je hier niet vaak, dan kun je zelf nog wel bedenken dat de meeste mensen op een zaterdagochtend in bed liggen. Het is geen chatbox. Mensen reageren niet binnen 1 minuut. Heeft niets met Girlscene te maken, maar met logisch nadenken.
Pocket Frogs is een app (voor iPhone sowieso, Android weet ik niet). Je gaat dan kikkers kweken. Klinkt stom, maar het is best leuk. Een tijdje geleden speelde ik het veel.
Afijn. Mensen reageren niet snel op topics, zeker niet op zondagochtend. Ik zou ook gewoon voordat je een topic ergens over opent gewoon eerst een tijdje alleen lezen en reageren op het forum, voordat je een topic maakt. Vaak krijg je er dan een botte reactie op.
Het is best leuk inderdaad, het is er ook voor android.
Natuurlijk heb je grotendeels gelijk, maar ook niet helemaal. Ik zat ooit op de fora van goSupermodel en daar is het normaal dat wanneer er binnen een minuut geen reacties zijn, die ook niet meer komen omdat je topic dan te ver weg is gezakt (extreem veel gebruikers). Ik moest er zelf ook aan wennen dat Girlscene zo langzaam is. Maar een beetje oplettende gebruiker had inderdaad gezien dat het hier niet zo werkt