PMS

Ik weet niet of er al een topic is over dit onderwerp, maar ik heb een vraag aan jullie.

Ik heb de laatste tijd nogal last van PMS en ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit hebben en wat die ertegen doen?

Ik twijfel of ik aan de pil zal gaan, denken jullie dat dit helpt?

Alvast heel erg bedankt!

als ik vragen mag, wat is PMS?

wat is PMS :blush: of hoort dit bij het domme vragen topic

pre menstruale stress?

prementrueelsyndroom. zeg maar dat je tijdens je ‘menstruatie’ nogal last heb van allerlei klachten, ook dingen als depressiviteit

ow dat, ik weet niet UP

i don’t know… ik heb alleen lichamelijke klachten

ja ik ook, buikpijn, hoofdpijn, rugpijn enz enz, wordt er echt hé-le-maal gek van.

Ik had het eerst nooit, ben toen aan de pil gegaan.
Heb het nu wel maar dat kan ook komen doordat ik ouder ben.
Dus ik kan je sowieso niet verzekeren dat je het niet meer hebt als je aan de pil bent!

De afkorting van mijn basisschool was PMS :cold_sweat:

and you PMS, like bitch, i would know… cause you’re hot and you’re cold, lalala.

Ik word wel altijd stikchagrijnig, maar verder niks.

Rugpijn like hell

ik heb altijd zo’n buikpijn &moet de hele tijd naar de wc enzo, echt heel vervelend. meestal heb ik in m nstopweek 3 alive feminax’s en 3 paracetemols (hoe schrijf je dat haha.) maar dan voel ik me nog steeds kut.
en ik ben dan echt heel chagrijnig en emotioneel enzo.

ik hou van het vrouw zijn (:

Pff dat heb ik ook… buikpijn, misselijk ontzettende rugpijn en pijn me benen
En ik ben dan zooo geirriteerd en chagerijnig
Ik ben heel lang aan de pil geweest maar dat hielp niks voor mij… sinds ik gestopt ben voel ik me veel beter

ik word heel emotioneel, ga altijd janken, zoek met iedereen ruzie.

Een vriendin van me had dat heel erg. Enorm irritant en ik kon dan ook wel eens mijn geduld verliezen als ze weer zo prikkelbaar deed.

Ze is dan aan de pil gegaan en sindsdien is het véél beter.

Ik heb er niet zo erg last van, vooral omdat ik er op let.

Ik heb dat ook, ik heb alles wat je maar kan krijgen ivm mentruatieklachten. Zit wel aan de pil. Ik deal dr maar mee…

Hee dat heb ik ook! Ik huil dan bij iedere emotie haha. Ik hoef maar een puppy oid te zien en daar ga ik al hahaha.

Maar als je er echt depressief van wordt dan lijkt het me heel slim om naar de dokter te gaan inderdaad. Ik krijg alleen pijnstillers omdat de pil in mijn geval niet echt kan.