Plussize meisje zoekt kledingadvies voor optreden

:blush:Hey allemaal,

Over ongeveer 10 dagen heb ik een optreden waarbij ik moet zingen.
Ik doe dit heel erg graag en heb er ook heel erg veel zin.
Alleen schaam ik me een beetje voor mijn figuur. Ik ben het afgelopen jaar erg ziek geweest en door medicijnen ben ik best veel aangekomen. Mijn gewicht vertel ik liever niet, maar ik heb een maatje 44 (soms kan ik een maatje kleiner aan, maar er zijn ook winkels waar ik een maatje 46 of soms zelfs 48 aan moet, omdat het dan gewoon veel mooier staat)
Ik ben blij met mijn borsten en heb een redelijk mooie taille en lange benen. Het grootste probleem is eigenlijk mijn buik. Ook mijn billen vind ik minder. In een spijkerbroek zien ze er vaak goed uit maar met jurkjes kom ik niet zo goed weg.

Kunnen jullie mij misschien tips geven? Bij welke winkels ik het best kan kijken en wat voor soort kleding (bijv. skinnyjeans/bootcutjeans etc). Ik zing trouwens rock, dus de kleuren die ik het meeste draag zijn vooral donker (zwart/blauw/grijs of sexy rood)

dikke kus en alvast dankjewel!

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/stevige-meiden.-226498.0.html

Misschien kan je het hier vragen? :slightly_smiling_face:

succes!

O wat zijn jullie snel met reageren! dankjulliewel :upside_down_face:
Ik ga idd naar de “stevige meiden” topic kijken, dat was een hele goede tip,
maar ik dacht dat ik hiermee misschien wat leuke ideeën kon krijgen voor alternatieve plussize girls :slightly_smiling_face:

Misschien vind je hier iets wat je interesseert?
Niet allemaal rock, maar ik vind dat er wel leuke tussen zitten.

http://pinterest.com/emiseoane/lookbooks/

Is er geen zwarte jurk die je aan kan doen?
Je geeft aan dat je een behoorlijke boezem hebt, met een buikje, maar een duidelijke taille.
Als je dan een goede bh/korset aantrekt, lopen je borsten niet over in je buik, en daardoor lijk je slanker. Als je een jurkje aantrekt dat het accent op je taille legt, en van daaraf breder uitloopt, zie je je buikje minder goed. Trek een mooie riem aan rond je taille, dan zien ze die buik niet.
Je hebt best veel alternatieve (korset)jurken die vanaf je taille wijd uitlopen.
Ik raad je trouwens af om een geheel a-lijn jurkje te nemen, dus een die gelijk vanaf je half wijd uitloopt. Ik zeg niet dat jij er niet mooi in uit zou zien, maar over het algemeen geeft het een beetje het ‘Olifant in circustent-effect’