plukje haar wat uitsteekt! HELP!!

ik ben een tijd geleden naar de kapper geweest, en ik heb toen voor het eerst een pony laten knippen. ik wilde een schuine. nou mijn kapper heeft het helemaal verpest van die heeft vanaf het begin schuin naar de zijkant geknipt, waardoor er nu aan de ene kant een heel klein plukje uitsteekt. ik ben sindsdien naar een andere kapper gegaan en die hebben me geadviseerd om het niet weg te knippen want anders moet je het blijven bijhouden en komt het nooit meer goed. maar mijn vraag was dus of iemand weet hoe ik dat plukje naar achter kan houden? ik gebruik nu schwarzkopf taft cream gel maar als ik op school aan kom dan is het plukje weer naar voren gesprongen en het nadeel van deze gel is dat wanneer ik mijn haar uitkam, er allemaal witte schilfertjes in mijn kam blijven zitten, de restjes van de gel.

dus mijn vraag is weet iemand hoe ik dat plukje goed naar achter kan houden??

Een schuiifje? :’)(wat een idioot woord is dat eigenlijk)

schuifspeldje?

Geen idee… Ik heb zelf heel kort haar en als het iets te lang word heb ik dat ook. Inderdaad wat de kapper zei. Of bijhouden [maar dan blijf je dat hebben natuurlijk] of ‘plakken’ met gel.

ik heb ook zo een plukje dat omhoog zit. o-o
ik doe nu spray spuiten op een tandenborstel en dan naar de kant van mijn lok ‘kammen’ zeg maar, en het helpt!

ik denk dat ik dit maar ff ga proberen, want met een schuifspeldje helemaal voorin ziet het er echt idioot uit. het is echt een plukje van net 1cm hoor dusjaa, en mijn gel is waardeloos, wie weet er eentje die geen restjes achterlaat?

Ik zou echt een gewicht(laat ons zeggen van ongeveer een halve kilo) met een schuifspeldje en een touw eraan vast maken en dan dat gewicht langs achter over je schouder hangen. Dit drama kan je namelijk echt niet op een andere manier verhelpen.

Hahahahahaha.

die van mij is 5 cm ofso xd. bedoel jij dat het gewoon los zit van derest van je haar of dat het omhoog staat? bij mij staat het echt omhoog xd

nee hij staat echt pieuw omhoog:P

Foto want toen ik ‘heel klein plukje’ las had ik het gevoel dat het niet zo erg was? Maar de kapper weet toch wel een spulletje daarvoor lijkt mij

misschien een foto?

Oke even serieus, ik denk dat je het best gewoon met een schuifspeldje naar achter doet, en bv zo’n andrélon creme erop doet (tenminste, dat doe ik er altijd een héél klein beetje op als mijn haar steekt, en het helpt)

:grinning_face_with_smiling_eyes:

een dikke wollen muts dragen (niet langer dan een halfuur) en daarna op het lokje vasthoudend haarlak doen?

ik kan nu geen foto maken want mijn kabeltje is kwijt :S

stijlen? :pensive:

dat lukt niet, daar is het te kort voor.

• knip de andere plukjes ook zo kort en maak er een kuifje van
  • neem die gel/spray weet ik veel wat je hebt mee naar school en doe het in de wc weer goed.

scheer je hele hoofd kaal, dan valt het niet op.

nee geen idee, het groeit heus wel bij